.

GECAD ePayment anunta intrarea in grupul regional Pay U, integrator de plati online cu operatiuni in Europa Centrala si de Est, detinut de grupul media multinational Naspers. Ca urmare a acestei actiuni, compania va incepe un proces de rebranding al carui rezultat final va fi adoptarea numelui PayU Romania. "Actiunea de rebranding pe care o desfasuram in Romania in decursul urmatoarelor luni are doua obiective. In primul rand, vizam adoptarea brandului regional PayU, in urma deciziei Naspers de a reuni in acest unic grup toate operatiunile de plati online integrate din regiune. In al doilea rand, anuntam oficial si noua directie de dezvoltare pe care compania noastra o va cunoaste in urmatorii ani", precizeaza Daniel Nicolescu (foto), CEO ePayment.

Intr-o prima etapa, compania isi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales in ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioada de cateva luni, pentru a marca tranzitia catre brandul final, PayU Romania. Pana la adoptarea definitiva a brandului PayU, ePayment va renunta si la particula GECAD din numele companiei, pentru a marca apartenenta la grupul Pay U.

ePayment, companie cunoscuta ca integrator de plati online, lider in industria eCommerce din Romania, isi va directiona strategia de dezvoltare in urmatoarea perioada pe trei linii:

1. Extinderea portofoliului de metode de plata integrate (pe langa cele deja existente: card, microplati (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis si PayPal)

2. Adaugarea de servicii complementare platilor online, dedicate cumparatorilor pe Internet

3. Extinderea regionala a operatiunilor prin export de tehnologie.

"Tranzitia si adoptarea noului brand va fi realizata in mai multe etape. Deocamdata renuntam la sloganul vechi si il inlocuim cu o sintagma ce arata apartenenta la noul grup, PayU. Ulterior vom renunta la aceasta sintagma, dar si la numele ePayment si vom deveni PayU Romania. Rebrandingul este o buna ocazie pentru a creste interactiunea cu utilizatorul final si pentru a deveni mai vizibili si in randul publicului familiarizat cu comertul online si platile electronice. Vor urma o serie de campanii si de evenimente in sprijinul acestei repozitionari, ce se vor adresa atat magazinelor online, cat mai ales cumparatorilor online", precizeaza Daniel Nicolescu.

Grupul PayU ofera solutii profesionale pentru piata ecommerce din regiune, fiind prezent in Polonia, Cehia, Romania si, in curand, in Ungaria. PayU a procesat in 2010 peste 31 milioane de tranzactii, cu un volum total de peste 800 milioane de euro. Recent a fost lansat website-ul www.payu.eu ce va reuni informatii referitoare la toate solutiile de plati online integrate prezente in regiune si detinute de grupul Naspers.

"Lansarea unui site corporate www.payu.eu ce va reuni toate sistemele noastre de plati online si suport, marcheaza o noua etapa in strategia noastra al carei element – cheie este extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Website-ul www.payu.eu subliniaza caracterul international al companiei noastre, aflate intr-un moment de extindere rapida pe noi piete", precizeaza Marcin Jablonsky, CEO PayU.