.

Gartner Inc., una dintre cele mai importante companii de analiză, a plasat soluția Siebel CRM de la Oracle în pozitia de lider în raportul său pe 2011 „Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers". „Credem ca plasarea solutiei Siebel CRM de la Oracle în "Leader’s Quadrant" realizat de Gartner este o confirmare suplimentara a faptului ca Oracle inoveaza si impune standardul in domeniul call center-urilor si al serviciilor de relatii cu clientii", precizeaza Anthony Lye (foto), SVP al Oracle CRM. „Siebel CRM ajuta organizatiile sa ofere servicii mai rapide, mai bune si mai eficiente pentru clienti, reducand in acelasi timp costurile la nivel global. Cu peste 4.000 de clienti, aplicatiile Siebel Contact Center and Service de la Oracle continua sa fie liderul in domeniu pe piata centrelor de contact și de relatii cu clientii."

"Magic Quadrants" de la Gartner poziționeaza vendorii de solutii IT dintr-un anumit segment de piață în funcție de completitudinea viziunii și abilitatea de a livra soluții în concordanță cu această viziune.

Conform Gartner, „Liderii demonstrează o viziune definitorie pentru piață și abilitatea de a livra conform acestei viziuni prin produse, servicii, cifre de vânzări palpabile, referințe noi și solide din multiple zone geografice și industrii verticale. Acești vendori sunt apreciați de către clienți pentru înaltul nivel de valoare și implicare."

În continuare, Gartner afirma: „Echipa de dezvoltare are o viziune clară a implicațiilor regulilor de business și a impactului relaționării sociale asupra cerințelor serviciilor cu clienții. O caracteristică a unui lider este accea capacitate unică de a oferi clienților săi direcțiile de inovare în domeniul serviciilor cu clienții. Vendorul nu creaza constrangeri si clienti captivi pe o anumita solutie, ci mai degraba ofera deschidere unui ecosistem existent. Atunci cand sunt intrebati, clientii lui sustin ca solutia oferita a influentat in mod pozitiv pozitia competitiva a companiilor pe pietele lor de activitate si a ajutat la reducerea costurilor. Liderii pot dovedi vanzari de peste 50 de milioane USD catre clienti noi in decursul ultimului an."

Cea mai completa solutie CRM, Siebel CRM de la Oracle, ajuta companiile sa-si diferentieze modelele de business pentru a maximiza cresterea veniturilor nete si brute.

Oferind solutii adaptate pentru mai mult de 20 de domenii de activitate, Siebel CRM ofera o combinatie de functionalitati tranzactionale, de analiza si de actiune pentru a gestiona toate operatiunile in care se interactioneaza cu clientii.