.

IBM a anuntat la primul Summit Global Smarter Commerce o serie de realizari de succes obtinute cu clienti din industrii globale. Implementand solutii Smarter Commerce, acesti clienti beneficiaza de schimbarile rapide in cerintele consumatorilor, imbunatatind performantele si ofertele in conformitate cu cerintele consumatorilor unei noi ere digitale.

Printre companiile ce colaboreaza cu IBM pentru a transforma relatiile comerciale in industriile respective se numara AutoTrader.com, DBS Bank, GuideWell, McKesson, PETCO, Sears Holdings Corporation, SMA Solar Technology AG, Target Corporation, True Value Co, VISA, Whirlpool Corporation, Winn-Dixie si altii.

Initiativa IBM Smarter Commerce se concentreaza pe ajutarea companiilor sa expuna pe piata, sa vanda si sa asigure loialitate crescuta in era retelelor sociale, solutiilor de mobile computing si comertului online. De fapt, 64% dintre clienti cumpara un produs pe baza unei experiente digitale. Este foarte important pentru companii sa identifice schimbarile rapide ale comportamentului in mediul online si sa redefineasca strategiile de marketing si de vanzari, serviciile oferite clientilor si serviciile de aprovizionare in functie de aceste schimbari.

IBM defineste si este lider pe o piata ce se estimeaza ca va atinge valoarea de 20 de miliarde de dolari numai in produse software pana in 2015, impulsionata de cererile organizatiilor care doresc sa implementeze noi metode de automatizare a proceselor de marketing si vanzari pentru a sprijini o abordare bazata pe relatia cu clientii.

Folosind solutia IBM, Staples, cel mai mare furnizor de produse de birotica, a raportat o imbunatatire initiala de 55% in privinta serviciilor oferite clientilor. Compania a apelat la IBM pentru a modifica tehnologia din spatele site-ului staples.com. Implementand solutia IBM Smarter Commerce bazata pe sisteme POWER7, Staples a creat o experienta mai rapida si mai eficienta de cumparare pentru clienti. Aceasta interfata este mai bine pregatita pentru volume mari de tranzactii.

Retailerul de top Carrefour a instalat un nou sistem IBM de planificare a stocurilor si a lantului de aprovizionare pentru a conecta datele de la POS cu programul tichetelor de loialitate pentru clienti. Carrefour a folosit tehnologia IBM pentru a integra peste 3.500 de parteneri ce inregistreaza 3.000 de interactiuni pe luna. In urma implementarii solutiei, Carrefour a imbunatatit nivelul de satisfactie al clientilor asigurandu-se ca furnizorii livreaza in mod eficient produse proaspete in fiecare zi in magazinele Carrefour.

„IBM Smarter Commerce prezinta un design modular cu solutia noastra ce integreaza blocuri interschimbabile, nu piese separate", precizeaza Herve Thoumyre, CIO Carrefour Group. "O piesa separata poate fi folosita o singura data intr-un singur loc, dar tehnologia Smarter Commerce si solutia noastra refolosesc piese ce rezolva mai multe probleme ale mediului de business".

Printre clientii ce au prezentat cele mai bune practici de utilizare a solutiei Smarter Commerce la Conferinta IBM se numara David's Bridal, Inc., GuideWell, HP Hood LLC, Kramp, Sears Holdings Corporation, True Value Co., Whirlpool Corporation, wehkamp.nl and xpedx. Prezentarea Sears de la summitul global Smarter Commerce demonstreaza legatura dintre utilizatorii solutiei Smarter Commerce, folosind analiza datelor pentru a anticipa si intelege mai bine nevoile si comportamentul clientilor. Whirlpool a prezentat modul in care a dezvoltat chioscuri pe care clientii le pot folosi pentru a cumpara produsele Whirpool din magazinele partenerilor, precum Sears.

"Recent, am lansat noul website Target.com, si am realizat un parteneriat cu IBM pentru a implementa software Smarter Commerce pe platforma de e-commerce", precizeaza Phil McKoy, vicepresedinte Target Technology Services, Target Corporation. "Prin intermediul noului site Target.com, putem satisface preferintele in continua schimbare ale clientilor – oricand, oriunde – in acelasi mod in care le-am castigat increderea in magazinele noastre timp de zeci de ani".

Prin folosirea tehnologiilor de marketing bazate pe solutiile IBM de analytics, clientii au atins noi nivele ale succesului:

•ï€  L'Occitane en Provence a atins o rata de conversie de 17 ori mai mare si o crestere de 25 de ori a veniturilor per email folosind Coremetrics LIVEmail pentru a crea mesaje foarte bine directionate.

•ï€  Citrix a optimizat investitiile in marketing si a redus costurile de conversie cu aproximativ 80% folosind Unica NetInsight.

•ï€ ï€ wehkamp.nl, retailer online de top din Olanda, a reusit sa obtina un randament al investitiilor de 15 ori mai bun pentru reclamele online folosind Coremetrics Ad Target. De asemenea, retailer-ul a folosit Coremetrics Web Analytics si Campania Unica pentru a reintroduce pe piata cosurile de cumparaturi online catre aceiasi clienti, recuperand cifrele de vanzari si clientii pierduti.

Prin aplicatiile de vanzari incluse in solutia Smarter Commerce, companiile incheie tranzactii sigur si eficient din punct de vedere al costurilor, asigurand satisfactie clientilor in acelasi timp. Staples si-a imbunatatit rata de conversie a vanzarilor online cu peste 60% folosind tehnologia IBM.

De asemenea, companiile invata sa imbunatateasca rata de retentie a clientilor si rata de adoptare a noilor metode de operare rapida si eficienta pentru aplicatiile de servicii, incluse in Smarter Commerce. Furnizorul de servicii de comunicatie, XO Communications, a imbunatatit rata de atragere a clientilor – o provocare semnificativa in domeniul telecomunicatiilor – cu pana la 18% pe an.