.

Lupta pentru prima poziție în preferințele utilizatorilor din România se duce zi de zi, fără încetare. Nu apare un anunț al unuia dintre operatori, fără ca vocea competiției să nu reacționeze fix în aceeași zi. De unde tragem concluzia că fiecare dintre operatori are în tolba de relații publice și de tehnologii multe informații pe care le folosește numai la momentul oportun. Vă prezint mai jos numai tirul dintre cei doi operatori desfășurat în această săptămână. Orice coincidențe sunt pur întâmplătoare.

Vodafone oferă abonamente online clienților emag.ro, pcfun.ro și cel.ro la cumpărarea unui laptop

Vodafone România a semnat parteneriate cu website-urile www.emag.ro, www.pcfun.ro și www.cel.ro prin care clienții acestora vor putea cumpăra online abonamente de date mobile din portofoliul operatorului, odată cu achiziția oricărui laptop sau netbook din oferta acestor e-magazine. În cel mai scurt timp, și magazinul online www.pcgarage.ro se va alătura programului. „Parteneriatele încheiate de Vodafone România cu principalii jucători din piața magazinelor online adresează nevoile crescute de comunicare ale clienților, facilitând accesul acestora la un portofoliu vast de laptop-uri, netbook-uri și alte dispozitive de comunicare. Astfel, utilizatorii au acces la oferte avantajoase, prin care beneficiază atât de prețuri reduse ale dispozitivelor, cât și de acces rapid la internet prin ofertele de date Vodafone", susține directorul comercial al Vodafone România, Karsten Wildberger. După ce efectuează tranzacția online, utilizatorii primesc prin curier contractul de abonament, ce trebuie semnat și returnat, moment în care se face activarea abonamentului de date Vodafone. „Parteneriatul cu Vodafone înseamnă pentru noi un pas foarte important în întregirea gamei de servicii asociate laptop-urilor și netbook-urilor, produse pentru care eMAG deține peste 20% din piața româneasca", adaugă directorul de marketing al eMAG, Radu Apostolescu. Utilizatorii eMAG ce achiziționează un abonament de date Vodafone beneficiază de o reducere în valoare de până la 500 de lei, la achiziționarea oricărui laptop sau netbook. În urma parteneriatului exclusiv, utilizatorii PCfun pot achiziționa, ca ofertă specială la cumpărarea unui abonament de date Vodafone Internet Nelimitat Professional, netbook-ul Acer Aspire One 531h-0B la pretul de 599 lei, cu modem inclus. „Prin colaborarea cu Vodafone reușim să venim în întâmpinarea utilizatorilor ce doresc mobilitate și cele mai bune performanțe, profitând în același timp de avantajele promoțiilor oferite de CEL.ro. Acest parteneriat aduce beneficii de ambele părți, contribuind la dinamica serviciilor de date și implicit la creșterea numărului de potențiali clienți pentru comerțul online", declară directorul executiv al Corsar Grup, Tiberiu Pop (www.cel.ro). Acordul exclusiv cu Cel.ro permite utilizatorilor achiziția unui notebook Acer AS5741G la un preț redus până la 2.099 lei, în funcție de abonamentul de date Vodafone încheiat.

Orange ripostează: asigurăm plata facturii printr-o poliță, dacă intrați în șomaj

Orange România lansează astăzi (16 aprilie) un serviciu ce va acoperi, prin intermediul unei polițe de asigurare, tariful abonamentului pe o perioadă de șase luni în cazul pierderii locului de muncă sau capacității de muncă, în limita a 80 de euro, respectiv 800 de euro, pentru o primă de un euro/lună. „Cu ajutorul serviciului Asigurarea pentru factură, clienții Orange nu au grija plății facturii la mobil timp de șase luni, indiferent de numărul de abonamente deținute. Asigurarea este valabilă pentru situațiile în care clienții operatorului intră în șomaj, în limita valorii de 80 de euro, și în situațiile de invaliditate totală, în limita a 800 de euro. Asigurarea pentru factură costă un euro/lună, valoare care se va regăsi pe factura lunară a clienților", susțin oficialii Orange România. Operatorul a mai anunțat, pe 15 aprilie, lansarea unui serviciu dedicat utilizatorilor de smartphone-uri. „Clienții Orange beneficiază de asistență dedicată și profesionistă pentru configurarea smartphone-urilor, respectiv setarea contului de e-mail și web, setări legate de sistemul de operare, conectarea accesoriilor și sincronizarea datelor de pe telefon și computer", adaugă Orange. Mai mult, prin intermediul unei aplicații asemănătoare cu cea utilizată de specialiștii IT care se pot conecta de la distanță la un PC, experții Orange se pot conecta de la distanță la smartphone-ul clientului pentru a-l configura în mod rapid și eficient. „Este necesar ca utilizatorii să apeleze Serviciul Clienți Orange pentru a solicita asistență la distanță pentru configurarea smartphone-ului. În timpul apelului, clientul va instala o aplicație pe mobil, prin simpla accesare a unui link dintr-un mesaj scris primit de la expertul Orange. Odată cu terminarea apelului la Serviciul Clienți, sesiunea se încheie și aplicația se deconectează automat", menționează anunțul Orange. Serviciul Smartphone Expert este disponibil pentru toți clienții ce utilizează opțiunea My Smartphone. Cu My Smartphone, clienții Orange primesc 500 MB pentru navigare pe internet și acces nelimitat în portalul Orange pe mobil la un tarif de nouă euro/lună (TVA inclus), și au posibilitatea să cumpere terminale inteligente la prețuri speciale, precum HTC Touch 2 de la 149 de euro (TVA inclus) și HTC HD2 de la 379 euro (TVA inclus). Ambele servicii fac parte din portofoliul Orange Care, care mai include redirecționarea apelurilor în caz de urgență, asigurarea pentru telefon, card de date și modem, SIM agenda back-up, transfer de conținut și buy-back pentru telefoanele mobile.

Contra-ofensivă internațională Vodafone prin Microsoft: Kin One și Kin Two

Microsoft a lansat pe 12 aprilie două noi modele de terminale mobile destinate tinerilor, atacând segmentul low-end al pieței mobilelor inteligente, iar aparatele vor fi disponibile din mai în SUA și din toamnă în Europa, conform Reuters. Terminalele, denumite Kin One și Kin Two, sunt proiectate de Microsoft și fabricate de compania japoneză Sharp. Aparatele vor fi comercializate prin intermediul rețelei Verizon Wireless, un parteneriat între Verizon Communications și Vodafone Group. Terminalele vor fi disponibile în SUA începând cu luna mai, iar în Europa din toamnă. Acestea se concentrează pe utilizarea rețelelor de socializare on-line Facebook, MySpace și Twitter și permit utilizatorilor să creeze rețele pentru schimburi de poze sau adrese de Internet. Ambele modele au interfață de tipul „touch screen", tastatură și cameră foto. Kin One este mai mic, destinat utilizării cu o singură mână, în timp ce Kin Two are un ecran mai mare, o capacitate de stocare superioară și poate înregistrat clipuri video high-definition. Aproape tot conținutul media al telefoanelor este păstrat pe serverele Microsoft, de unde poate fi accesat prin Internet. În prezent, piața smartphone globală este dominată de companiile Apple, Research in Motion și HTC.

Orange revine: suporterii Rapid-ului îmbiați cu cartele Prepay Suporter

Suporterii echipei Rapid pot beneficia de cartela Orange Prepay Suporter ce le va aduce câte 1 euro credit la fiecare victorie de pe teren propriu a formației giuleștene, au anunțat, pe 15 aprilie, reprezentanții companiei Orange. „Începând de astăzi fanii echipei Rapid vor putea beneficia de aceste cartele. Până acum avem în cadrul proiectului nostru Prepay Suporter aproximativ 15.000 de microbiști. Un fan ce va achiziționa această cartelă va primi informații la fiecare meci al Rapidului. De asemenea, pentru fiecare gol înscris de echipa favorită va primi 10 mesaje scrise naționale, pentru fiecare victorie pe teren propriu un bonus de 1 euro, iar pentru fiecare meci câștigat de Rapid în deplasare un bonus de 2 euro. Suntem încântați că Rapid ni s-a alăturat în acest proiect și invităm cât mai multe cluburi de fotbal să intre în PrePay Suporter pentru a întări legătura dintre echipe și comunitățile de fani", susține directorul de marketing al Orange România, Dorin Odiațiu. La reîncărcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, fanii primesc gratuit aceste beneficii, valabile timp de 30 de zile de la reîncărcare, în timp ce creditul de 7 euro poate fi consumat așa cum doresc. Suporterii pot cumpăra din fan shop-urile clubului Rapid, din magazinele Orange și din magazinul online pachetul PrePay Suporter cu logo-ul echipei, în care vor găsi câte un abțibild cu care își pot personaliza telefonul mobil și câte un breloc. Dacă sunt deja clienți Orange PrePay, se pot înscrie în PrePay Suporter printr-un mesaj gratuit cu textul RAPID la numărul 321. Vicepreședintele FC Rapid, Nicolae Manea, a afirmat că prin achiziționarea cartelei fanii rapidiști vor fi informați despre performanțele echipei. „Suntem onorați de semnarea acestui parteneriat cu Orange. Dorința noastră este să aducem cât mai mulți suporteri lângă echipă, iar prin aceste cartele fanii vor fi mai bine informați despre performanțele și rezultatele Rapidului. Sper ca acest parteneriat să aibă succes", a precizat Manea. Mijlocașul Ovidiu Herea a declarat că va face tot posibilul ca suporterii rapidiști să beneficieze de cât mai mult credit în urma achiziționării acestor cartele. „Sperăm ca fanii să cumpere aceste cartele. Noi vom face tot posibilul să câștigăm și să le oferim cât mai mult credit", a adăugat Herea. Dorin Odiațiu a primit din partea lui Nicolae Manea, un tricou al echipei Rapid cu numărul 10 inscripționat cu numele său. În prezent, Orange are parteneriate PrePay Suporter cu șase cluburi din țară: Rapid, Dinamo, FC Brașov, Universitatea Craiova, Politehnica Iași și Universitatea Cluj. Suporterii fotbalului românesc așteaptă contra-ofensiva Vodafone în această direcție, neuitând faptul că Rapidul era în fieful Vodafone, cu câțiva ani în urmă, ca și echipa națională de fotbal. Meciul, așadar, continuă în teren!