.

Parteneriatul strâns între Samsung Electronics și YouTube va duce la integrarea celei mai populare platforme video din lume în oferta 3D Samsung. În decursul acestei săptămâni, YouTube va lansa conținut 3D exclusiv pe Samsung Smart TV, în cadrul experienței YouTube create special pentru aceste dispozitive. „Samsung Smart TV reprezintă platform ideală prin care YouTube să ofere o interfață de utilizare plăcută ochiului și o experiență 3D pe care utilizatorii să o aibă la îndemână oricând doresc să vizioneze și să împărtășească conținut tridimensional, oriunde s-ar afla în lume," precizează Kyungsik Kevin Lee, vicepreședinte al Visual Display Business la Samsung Electronics. „Acest parteneriat va contribui la creșterea continuă a industriilor 3D și Smart TV."

Industria de dispozitive 3D nu a beneficiat de o sursă de conținut până acum – prin intermediul acestei noi aplicații YouTube on TV, oricine poate viziona videoclipuri 3D pe un Smart TV. Utilizatorii se vor putea bucura de mii de videoclipuri 3D, ceea ce le va permite să împărtășească celor apropiați momentele importante din viața lor într-un mod și mai realist, prin intermediul YouTube și Samsung Smart TV. YouTube folosește formate video conforme standardelor pentru a permite partajarea de conținut 3D la o calitate de 720p HD pe o plajă largă de dispozitive, inclusiv Smart TV-uri, Blu-Ray playere, set-top boxes, telefoane mobile și console de joc.

Folosind o interfață actualizată și intuitivă, special optimizată pentru dispozitivele cu ecran mare și Smart TV, platforma YouTube pentru TV a simplificat modul de conectare și motorul de căutare, permițând utilizatorilor să selecteze mai ușor, să vizualizeze, să salveze și să clasifice conținutul lor preferat. Serviciul include acum un "profil personalizat" pentru utilizatori, cu recomandări adaptate în funcție de interesele lor individuale și în funcție de termenii rezultați din căutare. YouTube Smart TV oferă consumatorilor o experiență de divertisment diversificată la domiciliu – complet personalizată, interactivă, captivantă ce poate fi experimentată în confortul casei tale.

"Lansarea YouTube pentru TV subliniază una dintre misiunile de bază ale YouTube: de a crea materialele video de înaltă calitate disponibile oriunde și pe orice dispozitiv", a declarat Francisco Varela, Președintele Platform Partnerships YouTube. "În plus față de eforturile noastre în domeniule web și mobil, clipurile 3D de pe YouTube pot fi acum împărtășite și vizualizate prin intermediul Smart TV-urilor cu ecrane de înaltă calitate."

Pentru al șaselea an consecutiv, Samsung a ocupat prima poziție în industria TV în Europa și la nivel global, atât în ceea ce privește vânzările de televizoare, cât și cota de piață. În prima jumătate a anului 2011 în Europa, venitul Samsung din televizoare flat panel – inclusiv televizoare LCD și plasmă – s-a tradus într-o cotă de piață de 30,7%. În mod specific, pe piața europeană de televizoare 3D, popularitatea Samsung a fost evidentă, compania având o cotă de piață d 46,9% în venituri pentru prima jumătate a lui 2011. Mai mult, 1/3 din toate televizoarele LED vândute în Europa au fost Samsung LED TV, iar jumătate din totalul de televizoare 3D vândute de distribuitorii europeni au fost ale brandului Samsung.

La începutul anului, Samsung a deschis o nouă etapă a conectivității în televiziune, odată cu lansarea primelor Smart TV-uri din industrie. În numai 5 luni de la lansarea pe piață, Samsung a reușit déjà performanțe notabile, inclusiv:

•O creștere de 500% în privința ofertei de conținut, cu peste 900 de aplicații disponibile în magazinul Samsung Apps;

•Lansarea a 200 noi aplicații într-o singură lună; începând cu luna august, Samsung a lansat 10 aplicații noi pe zi la nivel global, în toate regiunile ce beneficiază de servicii Smart TV. Samsung a lansat, de asemenea, aplicațiile CNBC, Muzu.TV, HealthClubTV și BodyinBalance pe piețele europene; acestea vor fi disponibile în mai multe limbi și vor complete aplicațiile Smart TV existente, precum BBC, iPlayer, LOVEFiLM, maxdome și TF1;

•Numărul descărcărilor din magazinul Samsung Apps se apropie de 10 milioane și se dublează la fiecare 3 luni în rândul utilizatorilor din toată lumea.

•Creșterea spectaculoasă a cererii pentru conținut Explore 3D în doar 5 luni de la lansare; serviciul Samsung de streaming 3D video-on-demand – primul de acest gen din industrie – a cunoscut peste 2 milioane de vizualizări gratuite ale conținutului la nivel mondial, dintre care peste 1 milion au fost din cele 30 de țări europene. În această lună, Samsung va lansa în cadrul Explore 3D și mai multe videoclipuri muzicale, trailere de filme și documentare, inclusiv demo-uri Samsung 3D, videoclipul musical We Are the World 25 for Haiti și înregistrări din concertul Black Eyed Peas.

Pe măsură ce conținutul din ce în ce mai personalizat pentru Smart TV aduce noi standarde în industrie, Samsung a pus în lumină tendințele în ceea ce privește aplicațiile TV și tipul de conținut vizualizat. În special, aplicațiile de tip video-on-demand, precum Netflix, YouTube și Vimeo au dominat lista celor mai populare aplicații la nivel global, precum și aplicațiile bazate pe informarții, precum Google Maps și AccuWeather.com . În ceea ce privește Explore 3D, utilizatorii europeni au arătat o preferință pentru conținutul 3D de pe marile ecrane, precum documentarul IMAX Ultimate Wave Tahiti.

Samsung insuflă o nouă viață modelului D8000

Smart TV-ul premium D8000 este coloana vertebrală a succesului de care s-a bucurat această categorie de produse. Astăzi, Samsung a lansat cel mai nou model, 60D8000 – un superb Smart TV de 60 de inci (o diagonală de peste 1,5 ), cu inovativa rama metalica One Design cu o grosime de numai 5 mm. Dispozitivul – practic fără margini – creează o dinamică vizuală și mai amplificată atunci când este vizionat conținut 3D și, alături de funcțiile Samsung Smart Hub, beneficiază de o soluție DVR ce permite utilizatorilor să pună pauză pe conținut transmis live, să înregistreze emisiunile preferate și să vizioneze conținutul preferat pe îndelete cu ajutorul unui HDD extern sau memory stick.