Intr-o scrisoare adresata angajatilor, directorul corporatiei Microsoft si-a informat subalternii asupra prioritatilor pentru anul fiscal 2009, dar si a schimbarilor intervenite in structura organizationala. El le-a comunicat ca prioritatea numarul 1 in anul fiscal 2009 este cresterea ratei de adoptie pentru Windows Vista si suita Office, printr-o campanie de promovare in randul clientilor, pe care o va derula anul acesta. El a tinut sa atraga atentia angajatilor si asupra afacerii Yahoo. „As vrea sa subliniez o idee pe care am sustinut-o permanent - Yahoo a fost o tactica, si nu o strategie. Vrem sa ne imbunatatim serviciul de cautare si sa ne cream o baza mai mare de publicitari si Yahoo ne-ar fi ajutat sa atingem mai rapid aceste obiective. Le vom atinge cu sau fara Yahoo”, i-a asigurat Ballmer pe angajati, adaugand ca dispun de oamenii potriviti, iar compania a facut progrese tehnologice remarcabile, investitiile facute o vor ajuta sa faca o divizie de cautare, lider in industrie.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis