Pierderile anuale ale Microsoft la divizia de publicitate online s-au dublat in ultimele 12 luni, pana la 1,23 miliarde dolari, de la 617 milioane dolari inregistrate in anul precedent, potrivit unui raport al companiei. Si divizia de servicii online a inregistrat o pierdere de 488 milioane dolari in ultimul trimestru, incheiat la 30 iunie, cel de-al patrulea fiscal pentru Microsoft, scrie vineri presa internationala. Microsoft a anuntat venituri de 15,84 miliarde dolari pentru trimestrul al patrulea. Valoarea reprezinta o crestere de 18% fata de perioada similara a anului trecut. Directorul financiar al Microsoft, Chris Liddell, a anuntat planuri de investitie in valoare de 500 milioane dolari in afacerile companiei, cea mai mare parte a sumei fiind directionata catre divizia de servicii online.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis