.

Suport tehnic helpdesk online îmbunătățit pentru partenerii și clienții MBM Software MBM Software a lansat în luna ianuarie serviciul de suport tehnic helpdesk online pentru partenerii și clienții săi. Acesta reprezintă o variantă îmbunătățită a aplicației Reliable HelpDesk dezvoltate de MBM ce permite alocarea dinamică a tichetelor în cadrul echipei de specialiști proprii și da posibilitatea stabilirii de timpi de răspuns pentru fiecare cerere. Astfel, noile facilități au rolul de a eficientiza fluxul comunicării dintre experții tehnici ai companiei și utilizatori, fiind implementate conform standardului ITIL. Veștile bune nu se încheie însă aici. Odată verificată viabilitatea proiectului pilot, noua variantă este disponibilă tuturor firmelor care doresc să ofere suport eficient clienților, partenerilor și angajaților lor, permițându-le să răspundă rapid solicitărilor acestora. Așa cum arată Managerul General al MBM Software, Dl. Giorgian Dinu, 'Implementarea Reliable Helpdesk pentru utilizarea externă este un pas major în dezvoltarea serviciilor suport online.”. El subliniază, de asemenea, faptul că utilizarea serviciului de helpdesk al MBM simultan cu soluția CRM de la aceeași companie va oferi firmelor sau instituțiilor care decid să recurgă la această opțiune o viteză de reacție sporită: “Împreună cu soluția Reliable CRM integrată, accesul la datele despre client se poate realiza foarte rapid, identificând tipurile de servicii și suport achiziționate.'

http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=21888&qs_f_id=5

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C