.

In perioada premergătoare sărbătorilor de Paște, românii au cumpărat online, cu cardul, produse și servicii în valoare de 3,8 milioane euro, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Media unei tranzacții online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, în primul trimestru din 2008, la 98 euro, în luna aprilie, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al GECAD ePayment.Principalele produse și servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărți, jucării și bilete la spectacole. Pachetele turistice și biletele de avion au revendicat, de asemenea, o pondere importantă, acestea fiind însă achiziționate în lunile anterioare pentru perioada ce include Paștele și 1 mai.

http://www.smartfinancial.ro/smartfinancial/comert+electronic/sarbatorile+de+paste+au+adus+vanzari+mai+mari+cu+peste+50%25+comerciantilor+online

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C