Valoarea produselor și serviciilor cumpărate prin card pe Internet au fost în această perioadă cu 50% mai mari decât anul trecut.În perioada premergătoare sărbătorilor de Paște, românii au cumpărat online, cu cardul, produse și servicii în valoare de 3,8 milioane de euro, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, anunță un comunicat al companiei GECAD ePayment.Media unei tranzacții online a crescut, de asemenea, de la 87 de euro, în primul trimestru din 2008, la 98 de euro, în luna aprilie.
Principalele produse și servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărți, jucării și bilete la spectacole. Pachetele turistice și biletele de avion au revendicat, de asemenea, o pondere importantă, acestea fiind însă achiziționate în lunile anterioare pentru perioada ce include Paștele și 1 Mai.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis
http://www.cotidianul.ro/romanii_au_cheltuit_4_milioane_de_euro_pe_internet_de_paste-44654.html