.

Software-ca-seviciu (SaaS)- care permite organizatiilor sa acceseze un soft direct pe Web si nu prin intermediul unui desktop- patrunde rapid in spatiul corporatist, circa 73% din companii declarand ca au adoptat sau planuiesc sa il adopte in urmatoarele 18 luni, potrivit unui sondaj recent al Kelton Research. La sondaj au participat circa 100 de executivi din companii care se afla in topul Fortune 500. Cele mai multe implementari ale SaaS au fost legate de software-ul CRM, lucru evident si in succesul Salesforce.com. Software-ul productiv, ca Google Apps, a avut o evolutie mai inceata. In mod traditional, dupa cum a aratat si studiul, departamentele IT cumparau software cu „un cost pe moment care se deprecia de-a lungul timpului”. SaaS pe de alta parte lucreaza pe baza de subscriptie, companiile platind de obicei o taxa lunara sau anuala. Respondentii nu par ingrijorati de noul model pe care l-a adus SaaS: numai 21% au spus ca sunt deranjati de cumpararea prin subscriptie.

http://www.computerworld.ro/?page=node&id=14190

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C