.

Comparativ cu jucatorii din comertul offline, care mizeaza pe cresteri de o singura cifra, eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, a inregistrat, pe acest fond, o crestere de 30% a cifrei de afaceri in lunile septembrie si octombrie, fata de aceeasi perioada a anului trecut.Acest lucru a avut loc intr-o perioada in care consumatorii sunt ceva mai prudenti in ceea ce priveste nivelul cheltuielilor, dat fiind situatia mondiala actuala."In ultimele doua luni, eMag a remarcat cresteri semnificative, de peste 100%, fata de perioada de vara la vanzarea de produse care pana de curand erau apanajul marilor retaileri din offline. Astfel, am crescut cu peste 100% la Televizoare LCD, Console pentru jocuri, sau telefoane mobile. Felul in care vor arata vanzarile in perioada Sarbatorilor este deja anuntat de cifrele inregistrate in primele zile ale lui noiembrie", afirma Radu Apostolescu, fondator eMAG.

http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/52585/eMag-Romanii-aleg-sa-cumpere-online-in-timp-de-criza.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C