.

Bogdan Mihalcea, Country Manager D-Link România, anunță:

 

„Cifrele privind vânzările de echipamente D-Link în România în primul trimestru al acestui an ne sunt favorabile, indicând o creștere cu aproximativ 45% față de perioada similară a anului trecut. Putem afirma acum, după ce am finalizat centralizarea rezultatelor de vânzări primite de la toți partenerii noștri locali, că anul 2009 a marcat un debut în forță pentru D-Link pe piața din România, perioada de criză reprezentând un bun prilej pentru noi de a ne consolida și de a ne îmbunătăți semnificativ cota de piață. Deși am observat o diminuare a numărului de proiecte în sectorul public din piață, am înregistrat o creștere notabilă în segmentul de IMM / consumer tocmai datorită reorientării clienților către produse cu un raport calitate / preț superior. Mizăm în continuare pe acest trend, cu atât mai mult cu cât de la începutul trimestrului 2 au sosit deja cereri pentru proiecte mai complexe. Un alt semn îmbucurător a fost reprezentat de încrederea pe care companiile foarte mari ne-au arătat-o, fiind deja livrate primele soluții de networking dedicate.” Compania D-Link a adoptat la nivel global o serie de măsuri specifice care țin cont de contextul economic actual. Strategia actuală se bazează pe consolidare și pe cucerirea rapidă a unor verticale care până acum ne erau mai puțin accesibile, însă, datorita crizei, acestea au devenit o oportunitate. Bogdan Mihalcea afirmă că “Pentru noi criza este o bună ocazie de a ne îmbunătăți cota de piață, de a eficientiza procesele interne. În 2009, majoritatea  eforturilor noastre se îndreaptă către sprijinirea partenerilor, pentru ca ei să depășească cu bine această perioadă mai dificilă, și le oferim întreg suportul nostru.

http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=26824&qs_f_id=5

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C