Bogdan Mihalcea, Country Manager D-Link România, anunță:
„Cifrele privind vânzările de echipamente D-Link în România în primul trimestru al acestui an ne sunt favorabile, indicând o creștere cu aproximativ 45% față de perioada similară a anului trecut. Putem afirma acum, după ce am finalizat centralizarea rezultatelor de vânzări primite de la toți partenerii noștri locali, că anul 2009 a marcat un debut în forță pentru D-Link pe piața din România, perioada de criză reprezentând un bun prilej pentru noi de a ne consolida și de a ne îmbunătăți semnificativ cota de piață. Deși am observat o diminuare a numărului de proiecte în sectorul public din piață, am înregistrat o creștere notabilă în segmentul de IMM / consumer tocmai datorită reorientării clienților către produse cu un raport calitate / preț superior. Mizăm în continuare pe acest trend, cu atât mai mult cu cât de la începutul trimestrului 2 au sosit deja cereri pentru proiecte mai complexe. Un alt semn îmbucurător a fost reprezentat de încrederea pe care companiile foarte mari ne-au arătat-o, fiind deja livrate primele soluții de networking dedicate.” Compania D-Link a adoptat la nivel global o serie de măsuri specifice care țin cont de contextul economic actual. Strategia actuală se bazează pe consolidare și pe cucerirea rapidă a unor verticale care până acum ne erau mai puțin accesibile, însă, datorita crizei, acestea au devenit o oportunitate. Bogdan Mihalcea afirmă că “Pentru noi criza este o bună ocazie de a ne îmbunătăți cota de piață, de a eficientiza procesele interne. În 2009, majoritatea eforturilor noastre se îndreaptă către sprijinirea partenerilor, pentru ca ei să depășească cu bine această perioadă mai dificilă, și le oferim întreg suportul nostru.