.

Lenovo a anunțat lansarea pe piață a Secured Managed Client (SMC) în anumite țări din Europa, acest instrument va fi disponibil în România din trimestrul 3 al anului curent. Lenovo SMC este o premieră absolută – o soluție de calcul pentru desktop, bazată pe stocare, care poate ajuta considerabil companiile să își diminueze costurile de IT și riscurile la care se expun din punct de vedere al securității, deconectând hard disk-urile și stocând date într-o locație la distanță, non-server – oferind în acest timp utilizatorilor flexibilitatea și performanțele unui PC desktop tradițional.

 

 

Soluția SMC 1.2 de la Lenovo constă într-un client, un PC desktop ThinkCentre M57p Eco sau M58p fără hard drive, dar dotat cu tehnologia Intel® vProTM, un stack de software creat în colaborare cu Lenovo și un Lenovo Storage Array centralizat. Noua versiune este acum disponibilă în Danemarca, Franța, Germania, Irlanda, Olanda, Norvegia, Suedia, Elveția și Marea Britanie.

 

 

Soluție desktop alternativă cu fidelitate PC completă

 

Soluția SMC oferă câteva avantaje suplimentare față de actualele opțiuni bazate pe server, cum ar fi PC-uri blade, thin client sau virtualizare desktop. Printre acestea, cele mai importante sunt:

 

 

  • Se păstrează experiența de lucru pe PC Desktop-urile cu capabilități SMC 1.2 păstrează un procesor de sistem și grafică, inclusiv o experiență Windows completă, astfel încât utilizatorii nu trebuie să sacrifice niciodată din nivelul de putere și funcționalitate;

     

  • Investiție flexibilăUn desktop Lenovo ThinkCentre cu SMC 1.2 poate fi convertit foarte ușor din PC desktop tradițional în client SMC și invers. Companiile care deja utilizează desktop-uri ThinkCentre M57p eco sau M58p și doresc să migreze către o soluție SMC 1.2 pot face acest lucru foarte simplu, adăugând un Storage Array și rulând stack-ul de software corespunzător;

     

  • Soluție cu eficiență energetică Deconectând sau îndepărtând hard disk-ul, SMC poate să realizeze economii de energie de aproximativ 20% față de același PC desktop cu un hard disk instalat[1].

     


  • Reducerea costurilor de administrare pe durata de viață a echipamentelor PC ale unei companii Lenovo estimează că marile companii cheltuiesc în mod obișnuit aproximativ 85 EUR pe lună pentru administrarea completă a unui PC. Aceste cheltuieli țin cont de aspecte precum vizite ale personalului IT la biroul utilizatorului, suport prin call center și costuri de administrare. În continuare, Lenovo estimează că utilizarea soluției SMC poate reduce aceste cheltuieli până la 50 EUR pentru fiecare PC.

     

Caracteristicile îmbunătățite asigură o valoare superioară și ușurință în utilizare

 

Cea mai recentă versiune a soluției Lenovo SMC introduce și noi caracteristici, printre care:

 

  • Tehnologia Single ImageFolosind SMC 1.2, managerii de IT își pot îmbunătăți capacitatea de stocare, găzduind o singură imagine PC cu un sistem de operare comun și aplicații într-o locație centrală, unde toate desktop-urile bazate pe soluția SMC le pot accesa. Această caracteristică accelerează reactualizările și patch-urile de imagini PC. În plus, când utilizează această tehnologie, clienții pot obține o densitate mai mare pe Storage Array. 

     

  • Un plus de confort cu opțiunea de back-up de date – Informațiile accesate de un grup de desktop-uri ThinkCentre bazate pe SMC sunt stocate într-o locație unică, sigură, reducând astfel semnificativ pericolul furturilor de date on-site. Folosind noua opțiune pentru redundanță SAN pe SMC 1.2, managerii de IT pot să adauge foarte ușor un al doilea Storage Array, pentru a elimina “timpii morți” și a furniza acces la informații în eventualitatea unei “căderi” de hardware.

     

 

“Noua versiune Lenovo Secured Managed Client face să progreseze administrarea PC-urilor, oferind o experiență îmbunătățită atât managerilor de IT, cât și utilizatorilor individuali,” a declarat Mark Lufkin, Director, Software and Peripherals Business Unit, Lenovo EMEA.  “Ca soluție bazată pe stocare, SMC 1.2 elimină bătaia de cap pe care o presupunea tranzitarea datelor existente către un server – o soluție care implica investiții substanțiale de fonduri și timp. Toate activitățile de calcul încă au loc la nivel local, deci utilizatorii finali nu simt niciodată o diferență de putere sau funcționalitate între un desktop hosted și un sistem tradițional”.

 

 

Lenovo Service & Support reduce problemele legate de implementare

 

Clienții pot să beneficieze de un pachet complet de Servicii Profesionale Lenovo, care să îi ajute la implementarea rapidă a acestei soluții. Lenovo poate integra fără probleme soluția SMC 1.2 în mediul unui client, de la planificarea migrației inițiale până la implementarea SMC end-to-end. Printre aceste servicii se numără:

 

  • Evaluare SMC;

     

  • Planificare și design de infrastructură;

     

  • Implementare pilot;

     

  • Implementare administrată;

     

  • Training clienți;

     

  • Consultanță SMC;

     

  • Reglare sistem.

    Soluția SMC este susținută și de serviciile și asistența Lenovo. Clienții pot alege Lenovo ThinkPlus Priority Support pentru siguranța operării continue și fiabile, non-stop, a soluției SMC 1.2. Informații suplimentare regăsiți la adresa: www.lenovo.com/securemanagedclient.   

     

     

    Disponibilitate

     

    SMC 1.2 poate fi implementat pe modelul Lenovo ThinkCentre M57p eco, un model extrem de mic, și pe toate sistemele desktop ThinkCentre M58p, indiferent de formă. Soluția SMC 1.2 este deja disponibilă în Danemarca, Franța, Germania, Irlanda, Olanda, Norvegia, Suedia, Elveția și Marea Britanie, urmând să devină disponibilă și în alte țări europene, inclusiv în România, începând din trimistrul 3 2009. 

     

     

    Despre Secure Managed Client

     

    Soluția Secure Managed Client este produsul unui parteneriat între Lenovo, Intel, LANDesk, America Megatrends Inc. și Serden.

     

     

    Despre Lenovo

     

    Lenovo (HSKE: 992) (ADR:LNVGY) este o companie dedicată construcției unor computere personale excepționale din punct de vedere tehnologic. Modelul de afaceri al companiei Lenovo este  bazat pe inovație, eficiență operațională și satisfacția consumatorilor, dar și pe investiții pe piețele în dezvoltare. Formată in urma achiziției IBM Personal Computing Division de către Grupul Lenovo, compania dezvoltă, construiește și vinde în întreaga lume produse și servicii tehnologice de înaltă calitate, sigure și ușor de folosit. Lenovo are centre mari de cercetare în Yamato, Japonia; Beijing, Shanghai și Shenzhen, China; și Raleigh, North Carolina. Pentru mai multe informații accesați www.lenovo.com.

Lenovo

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C