.

Dell a atins un rezultat record în ceea ce privește nivelul de satisfacție al clienților pe primul trimestru al anului 2009, potrivit studiului realizat de Technology Business Research (TBR). Dell este cel mai satisfacator brand la toate categoriile sondajului realizat de TBR: service IT, servere x86, notebook-uri si sisteme desktop. Sondajul TBR de analiză a satisfacției  clienților a fost realizat asupra unui eșantion format din clienți, companii medii și mari, care au fost chestionați cu privire la notebook-urile, sistemele desktop și serverele x86 utilizate. După atingerea unor niveluri de satisfacție mult îmbunătățite în semestrele trei și patru ale anului 2008, Dell a continuat să își îmbunătățească nivelul serviciilor și ofertelor de produse, câștigând distincția de cel mai puternic progres al anului, conform studiilor TBR.

http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=27366&qs_f_id=5

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C