Studiul IBM – “The New Voice of the CIO” – arată faptul că persoanele de pe poziÅ£ia de CIO încearcă să standardizeze activităţile de rutină în timp ce cauta noi metode de inovare ÅŸi dezvoltare
Un nou studiu global, realizat de către IBM, care a implicat peste 2.500 CIO (Chief Information Officers) a arătat faptul că utilizarea aplicaÅ£iilor de business intelligence pentru obÅ£inerea unui avantaj competitiv ÅŸi pentru îmbunătăţirea metodelor de luare a deciziilor are în prezent o prioritate deosebită pentru un CIO. Mai mult de patru din cinci (83%) participanÅ£i în cadrul acestui studiu au identificat inteligenta ÅŸi analiza de business – abilitatea de a observa modele în cadrul unor volume imense de date ÅŸi de a elabora concluzii care pot fi puse în aplicare – ca fiind o cale de îmbunătăţire a competitivităţii organizaÅ£iei.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis
http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=27745&qs_f_id=5