.

 

Aldata Solution, furnizor principal de software pentru industria de retail va furniza soluția digitală de marketing și loializare către Motonet, Oy Carlson și compania părinte, Veljekset Halonen Oy. Soluția Aldata ajută cele trei companii să-și îmbunătățească focusul de marketing prin analize detaliate ale datelor privind loialitatea clienților.

Aldata Digital Loyalty este o soluție digitală de marketing dezvoltată special pentru industria de retail. Contribuie la eficientizarea gestiunii sistemelor de loializare din centrele comerciale și eficientizarea managementului datelor privind consumatorii. Aldata Digital Loyalty este o soluție sofware ca serviciu care îmbunătățește managementul relațiilor cu clienții și programele de marketing și comunicare, oferind îin același timp analize post-campanie detaliate.

 

Allan Davies, CMO, Aldata Solution: “Retailerii care își propun extinderea afacerilor înțeleg importanța cunoașterii propriilor clienți. În studiul Global Retail CIO 2010 am descoperit că 38% dintre retaileri plănuiesc implementarea unor sisteme de loializare în următorii 3 ani, urmărind corelarea obiceiurilor cu comportamentul de consum. Suntem foarte bucuroși că Veljekset Halonen Oy, Motonet și Oy Carlson au apelat la solutia Aldata pentru a-i sprijini în acest context crucial.”

 

Motonet, furnizor finlandez de piese de schimb, a ales soluția Aldata Digital Loyalty pentru a susține campania de loializare recent lansată. Aldata Digital Loyalty va permite Motonet să valorifice insight-urile din partea clienților, oferind companiei instrumentele necesare planificării unor inițiative croite pe profilurile specifice ale clienților. Clienții fideli Motonet vor fi recompensați cu oferte și vouchere personalizate, conform istoricului de achiziții și produselor de interes. Soluția Aldata Digital Loyalty va fi implementată în 17 locații Motonet începând cu luna aprilie a acestui an.

Oy Carlson, cel mai mare centru comercial din Finlanda, împreună cu Veljekset Halonen Oy, compania mamă, au ales soluția Aldata Digital Loyalty pentru îmbunătățirea focusului eforturilor de marketing prin analize mai eficiente ale datelor clienților. Pentru consumator, noul program de loializare se traduce printr-un serviciu mai bun, campanii personalizate și recompense mai mari în funcție de achizițiile lor.

 

Despre Halonen

 

Veljekset Halonen Oy este un lanț de 13 centre comerciale din Finlanda. Compania înregistrează venituri de aproximativ 50 de milioane de euro anual și angajează aproximativ 400 de retaileri profesioniști. Halonen a fost fondată în 1932. Pentru mai multe detalii vă rugăm accesați www.halonen.net

 

Despre Carlson

 

Carlson este cel mai mare lanț de centre comerciale din Finlanda; fondat în 1859, Carlson Oy deține trei centre  comerciale și patru magazine de bricolaj. Compania înregistrează venituri anuale de aproximativ 100 de milioane de euro. Carlson este o companie afiliată Veljekset Halonen Oy. Pentru mai multe detalii: www.carlson.fi/in+english/

 

Despre Motonet

Motonet furnizează piese de schimb și produse de întreținere pentru automobile europene, japoneze și coreene. Gama sa de produse include unelte, accesorii diverse, echipamente de pescuit și produse DIY. Motonet deține în prezent 17 magazine, înregistrând venituri de peste 101  milioane euro. Compania are în acest moment aproximativ 420 de angajați. Pentru mai multe detalii vă rugăm accesați http://www.motonet.fi/web/guest/yritys

Despre Aldata Solution

 

Aldata este lider global în furnizarea de soluții de business integrate companiilor de retail și distribuitorilor en-gros. Aldata are o tradiție de 20 de ani în livrarea de proiecte software targetate,

care îmbunătățesc substanțial afacerile propriilor clienți, de la furnizor la cumpărător. Astăzi, printre clienții Aldata se numără 15 dintre cei mai mari 30 de retaileri din lume, mii de branduri de retail și sute de lanțuri naționale și regionale. Pentru mai multe detalii, accesați http://www.aldata-solution.com

Aldata

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C