.

 

IBM a anuntat o noua platforma software conceputa sa transforme modul in care companiile de media si entertainment dezvolta, distribuie si lanseaza pe piata continut pentru o audienta tot mai mobila si interconectata. IBM sprijina aceste companii in furnizarea oricarui tip de continut, de la stiri, muzica si filme, pana la publicitate si programe TV, mai rapid, la o calitate mai buna si cu o mai buna eficienta a costurilor.

Utilizatorii din intreaga lume adopta noi dispozitive multimedia intr-un ritm accelerat. Un studiu IBM recent a aratat faptul ca aproape o treime din utilizatori detin acum un smartphone, in timp ce 58 de procente detin un televizor HD, iar 45% un video player portabil. Pe langa gestionarea unui volum de continut media in continua crestere, utilizatorii doresc sa aiba acces in orice moment la orice tip de informatii. Studiul a aratat faptul ca 40% din utilizatori doresc sa aiba posibilitatea de a transfera continut intre dispozitive, de exemplu, transferarea unui film de pe un PC pe un dispozitiv portabil. Confruntandu-se cu aceste aspecte, industria media se conformeaza noii realitati in care se acorda o atentie sporita modalitatii prin care pot fi furnizate servicii in mod eficient, securizat si convenabil din punct de vedere al costurilor atat in interiorul cat si in afara organizatiilor.

 

http://www.computerworld.ro/?page=node&id=18894

ComputerWorld

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C