.

 

Compania iQuest, furnizor german de soluții și servicii IT, cu o echipă de peste 280 de specialiști în centrele de dezvoltare software de la Cluj Napoca și Brașov, a anunțat lansarea aplicației GeoSales pentru care țintește vânzări de 500.000 de euro până la finele anului pe piața locală.

 

GeoSales, soluție de tip Customer Relation Management lansată la începutul acestui an, se adresează tuturor tipurilor de companii,  care doresc să realizeze gestionarea eficienta a relațiilor cu clienții și a istoricului acestor relații și aduce în plus o analiză exactă a vânzărilor pe zone geografice, oferind posibilitatea de a fi accesată în timp real, atât în intranet, cât și în afara sediilor societăților, prin Internet. Produsul este dezvoltat pe platforma Microsoft Dynamics CRM 4.0 și păstrează toate caracteristicile unei aplicații complexe și integrate de Customer Relation Management, la acestea adăugându-se componente de business intelligence. Este deschis integrării cu aplicații tip ERP sau Sharepoint, fiind astfel posibilă construirea unei platforme foarte puternice de business, complet integrate.

 

iQuest mizează pe un număr de 10 clienți până la finele anului în curs pentru noul produs și pe vânzări totale de 500.000 de euro. GeoSales a fost creată cu precădere pentru companiile cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro și cu mai mult de 70 de angajați, din orice sector de activitate. “Aplicația GeoSales este customizabilă pe orice vericală de industrie, deci nu ne vom axa doar pe anumite sectoare”, au declarat reprezentantii companiei iQuest.

 

GeoSales aduce o serie de avantaje utilizatorilor săi, printre acestea numărându-se centralizarea tuturor informațiilor referitoare la clienți și posibili clienți într-o platformă structurată care oferă posibilitatea filtrărilor și căutărilor,  posibilitatea urmăririi reale a oportunităților existente și a modului în care sunt ele gestionate și închise de agenții de vanzare. De asemenea, noua aplicație de la iQuest permite realizarea de analize asupra pieței și activității companiei, precum și automatizarea campaniilor de marketing.

Datorită marii capacități de configurare si personalizare, se pot modela exact business-ul și procesele din orice companie, asigurând o platformă colaborativă atat in interiorul firmei cât și în relațiile companiei cu terți.

Un alt mare avantaj îl reprezintă posibilitatea integrării soluției cu suita Microsoft Office, a instalării clientului pentru Outlook și pentru Windows Mobile și Mobile Express.

 

Furnizorul de soluții IT a semnat deja, de la începutul anului, contracte cu doi mari clienți, fiind deja finalizată prima fază de implementare a aplicației cu ambii clienți. Acest lucru înseamnă că în ambele cazuri, utilizatorii folosesc cu succes aplicația, urmând ca în fazele următoare să fie realizate extinderi de funcționalități și integrări cu alte sisteme. Acești clienți sunt: AX Perpetuum, companie româneasca, având ca obiect de activitate importul și distribuția produselor pentru amenajări interioare și exterioare precum și servicii complete de consultanță și montaj și EVW Holding, companie româno-olandeză axată pe comercializarea autovehiculelor DAF pe piața autohtonă.

 

iQuest vine în întâmpinarea clienților cu mai multe variante de licențiere și implementare pentru soluția GeoSales. Astfel, în funcție de necesități, clienții pot alege varianta hosting, cu un preț de pornire de 4.000 de euro pentru implementarea standard plus chiria lunară de aproximativ 200 de euro pentru pentru 5 utilizatori, sau varianta on-premise, pentru un buget minim de 9.500 de euro în care intră implementarea standard plus licențele pentru 5 utilizatori.

 

În ceea ce privește piața locală de soluții de tip CRM, reprezentantii iQuest au declarat că aceasta a fost profund afectată de criza economică, anul 2009 marcând un regres până la nivelul lui 2007, când aceasta a avut o valoare de circa 6,6 milioane euro.

 

 „Chiar dacă numeroase companii au simțit nevoia implementarii unui CRM și au intrat în discuții serioase cu furnizori, majoritatea acestora nu s-au finalizat datorită reducerii drastice a bugetelor alocate și a problemelor foarte grave cu care s-au confruntat companiile”, au declarat reprezentantii companiei iQuest

 

Cu toate acestea, oficialii iQuest privesc cu optimism anul în curs și mizează pe o creștere cu 50% a pieței de CRM din România, apreciind că această tendință se va mentine și în 2011. 

 

Pentru 2010, iQuest estimează că soluțiile de tip CRM vor aduce peste 50% din business-ul companiei pe piața locală.

 

# # #

 

 

 

Despre iQuest

 

Compania iQuest este consacrata pe piata locala de IT prin solutiile si serviciile complete adresate companiilor. Solutiile iQuest oferite in Romania sunt: Enterprise Resource Planning, Business Intelligence, Customer Relationship Management, Management de documente si colaborare, E-commerce, virtualizarea infrastructurii IT si solutii customizate.

 

iQuest beneficiaza de experienta a peste 12 ani de activitate in dezvoltare, integrare si implementare de solutii IT complete pentru afaceri. Printr-o echipa de peste 280 de specialisti, iQuest ofera solutii si servicii pentru companii din Germania, Marea Britanie, Romania, Elvetia, Franta si Suedia. Compania detine centre de dezvoltare software la Cluj-Napoca si Brasov, sediul central la Frankfurt am Main si birouri de consultanta la Bucuresti, Budapesta, Paris si Göteborg.

iQuest

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C