.

Xerox lansează soluția integrată de scanare și arhivare electronică a documentelor curente sau istorice, Smart Archiving System. Aceasta este destinată companiilor și instituțiilor cu o arhivă medie sau cu număr relativ mic de documente curente, fiind special concepută pentru a răspunde nevoilor de arhivare a documentelor interne, de regăsire și reutilizare a informațiilor esențiale în timp real. Soluția dezvoltată de Xerox presupune identificarea datelor și a structurii documentului, digitizarea documentelor de orice formă și dimensiune (cărți de vizită, contracte, desene tehnice, etc.) cu un scaner performant, conversia datelor, indexarea după cuvinte cheie sau texte integrale și, la final, reasamblarea și livrarea informației în formatul potrivit. Soluția este ușor de utilizat și foarte intuitivă permițând  procesarea documentelor interne, chiar de către angajații instituțiilor, fără a fi nevoie de investiții mari din partea companiei. „Soluția oferită de Xerox asigură accesul imediat la informații exacte și relevante , accelerând totodată procesul decizional și timpul de reacție”, a declarat Theodor Dumbravă, Business Process Solutions Development Manager, Xerox România și Republica Moldova. „Este o soluție integrată, accesibilă și extrem de stabilă, care contribuie la reducerea costurilor și timpului de exploatare a arhivelor istorice”, a adaugat el. Noua soluție integrată de scanare și arhivare vine în completarea portofoliului Xerox de servicii de procesare a documentelor și extinde astfel oferta către companiile și instituțiile cu volume relativ reduse de documente.

http://www.idg.ro/press_room/index.php?press=comunicat&tip=company_id&id_comunicat=1164

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C