.

Strategia de dezvoltare a Postei Romane ramane dedicata agendei diversificarii portofoliului. In 2016, institutia va avea la vanzare toata gama de servicii si produse bancare – cont curent, depozite, credite de consum si carduri, inclusiv de credit –  va implementa o strategie care sa-i permita recuperarea terenului pierdut pe servicii de posta rapida si va transforma site-ul institutiei intr-un real centru de profit.

“Daca anul trecut pe vremea aceasta va povesteam ca vom avea un broker de asigurari Posta Romana, el exista si functioneaza. Am terminat etapa pilot unde am analizat diferite geografii, diferite categorii sociale si diferite produse. Va pot spune ca am depus la BNR un proiect “Posta Romana – servicii financiare”. O serie de proiecte anexe, dincolo de core business-ul sectorului nostru postal sunt in diferite stadii avansate sau incipiente. Veti vedea curand servicii financiare, un portofoliu primar nu foarte complicat, tipic pentru profilul clientului postal.”, a declarat Alexandru Petrescu, director general Posta Romana, in cadrul unei conferinte de specialitate organizata de Revista Comunicatii Mobile.

 

http://www.nocash.info.ro/alexandru-petrescu-dir-gen-posta-romana-in-urmatoarele-12-luni-portalul-institutiei-va-genera-venituri-cat-un-judet/

nocash.info.ro

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C