.

 

Advantage Software Factory (ASF), companie românească specializată pe dezvoltarea de aplicații de management al relației cu clienții, mizează pe o rețea de distribuție formată din 20 de parteneri pentru sistemul integrat de management al relațiilor cu clienții AnytimeCRM până la finele anului.

 

Extinderea lanțului de parteneri are ca scop creșterea vânzărilor la nivel național și acoperirea mai eficientă a pieței locale de soluții CRM. Oficialii ASF estimează până la sfârșitul anului vânzari de circa 350.000 de euro din comercializarea AnytimeCRM, față de 100.000 de euro în 2009, ceea ce va reprezenta 16% din cifra de afaceri ASF de 2,2 milioane prognozată pentru 2010 (în creștere cu 10% fata de 2009). Oficialii companiei apreciază că peste 70% din vânzările soluției CRM vor fi realizate de distribuitori. În funcție de versiune, număr de utilizatori și complexitatea proceselor, plaja de cost pentru AnytimeCRM pornește de la câteva mii de euro pentru firme mici și poate ajunge la câteva zeci de mii pentru companiile medii. O variantă a aplicației este ofertată si în regim de închiriere, cu prețuri începând de la 25 de euro pe lună pentru un utilizator.

 

În acest moment, Advantage Software Factory are 6 parteneri pentru soluția AnytimeCRM din București, Pitești, Botoșani și Timișioara și mizează pe câștigarea a înca 14 până la sfârșitul acestui an. Partenerii actuali AnytimeCRM sunt Axioma Solutions, Duocom, Euro-Testing Software Solution, PRODINF Software, Rezolv IT și Rheal.

 

Intenționăm să creștem numărul de parteneri la nivel național pentru a oferi disponibilitate locală pentru implementare și suport, dar și pentru a avea o acoperire geografică mai bună”, a declarat Marian Știrbescu, Sales&Marketing Manager ASF.

 

ASF oferă trei metode de parteneriat de distribuție destinate companiilor IT și de consultanță. Astfel, companiile interesate pot deveni parteneri comerciali prin comercializarea Anytime Mini și Anytime Professional, parteneri de implementare prin comercializeaza și implementare tuturor variantelor de AnytimeCRM, dar și parteneri de tehnologie prin crearea și livrarea împreuna cu ASF a soluțiilor complementare AnytimeCRM.

 

Companiile partenere au ocazia de a testa soluția CRM dezvoltată de ASF în mod gratuit, prin primirea unei licențe la semnarea contractului. De asemenea, echipele de vânzări ale partenerilor primesc traininguri gratuite de administrare și utilizare a aplicației, de vânzarea a  AnytimeCRM și de instalare și dezvoltare.

 

AnytimeCRM este o soluție de creșterea vânzărilor și îmbunătățire a relației cu clienții care ajută departamentele de vânzări și suport să atragă clienți noi și să extindă

vânzările la cei existenți, în condițiile scăderii costurilor de operare și oferirii unor servicii de calitate.

 

Potrivit lui Ștefan Ecxarcu, Sales Manager al Rezolv IT, AnytimeCRM ajută la urmărirea vânzărilor într-un mod eficient. „Nu mai trebuie să pierd timpul cu discuții inutile despre toate conturile cu care vorbesc agenții de vanzari, ci discutăm concret doar pe oportunități”, a declarat Ecxarcu.

 

Conform declarațiilor oficialului Rezolv IT, un alt beneficiu al AnytimeCRM este faptul că ușurează evidența prospecților și elimină riscurile pierderii de oportunități, fiind o soluție completă care permite urmărirea tuturor detaliilor necesare pentru planificarea și raportarea vânzărilor.

 

“Din punctul meu de vedere este o soluție care în același mediu oferă atât complexitatea pentru a urma un proces structurat cât și simplitatea de utilizare”, a declarat Ciprian Cucu, Sales Manager Axioma Solutions.

 

Acesta s-a declarat mulțumit de rezultatele aplicației dezvoltate de ASF. Potrivit lui Cucu, Anytime CRM asigură gestionarea activității de vânzări, de la clienți, interacțiuni, oferte trimise clienților, la evidența tuturor materialelor de marketing.

 

Liviu Meseșan, General Manager al Rheal, apreciază, de asemenea, că Anytime CRM este soluția care poate sta la baza creșterii businessului oricărei companii, raportul calitate/preț fiind foarte atractiv. „Dacă se dorește o evoluție a companiei recomandăm soluția Anytime CRM. Aceasta ajută la transformarea activității de zi cu zi dintr-un haos creativ îtr-un proces logic și bine ancorat. De asemenea, se observă un raport foarte bun calitate/preț, fapt ce ajută ca această investiție să fie una de succes”, a afirmat Meseșan.

 

Despre Advantage Software Factory

ASF este o firmă românească înființată în 2001 și a dezvoltat până în prezent 4 linii de afaceri: sistemul de colectare Capone, suita de aplicații AnytimeCRM, software-ul de raportare NextReports și dezvoltarea de soluții la cererea clientului. Echipa ASF este formată din peste 50 de angajați. www.asf.ro

 

ASF

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C