.

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor – promovează noua versiune de software pentru centrale telefonice din gama Siemens HiPath 3000 (modelele Siemens HiPath 3300, 3350, 3500, 3550 si 3800) cu funcÅ£ii avansate de callcenter integrate. Noua versiune pentru centrale telefonice Siemens HiPath 3000 V8 este bazată pe soluÅ£ia de comunicaÅ£ii unificate OpenScape Office. AplicaÅ£ia este bazată pe HiPath Open Office Unified Communications ÅŸi suportă urmatoarele funcÅ£ii:
•  Mesagerie unificată (Voicemail, Fax, E-Mail).
•  Status prezenţă
•  Control apeluri / CTI.
•  Mesagerie instant .
•  Dispecerat central Attendant Position.
•  Contact Center (disponibil pentru HiPath 3800) cu înregistrarea convorbirilor
Componentele individual integrate sunt scalabile printr-un sistem de licenÅ£iere flexibil ÅŸi pot fi adaptate în funcÅ£ie de necesităţile clientului.
OpenScape Office suportă urmatoarele aplicaţii:
•  myPortal
•  myPortal pentru Outlook
•  myAttendant
•  myAgent

http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=27652&qs_f_id=5

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C