.

Vanzarile companiei olandeze TechnomarketDomo, care opereaza retelele de magazine Technomarket si Domo s-au majorat in Romania cu 12% in primele noua luni ale anului, comparativ cu perioada similara din 2007, pana la 137 mil. de euro, ritmul de crestere fiind inferior celui consemnat in Bulgaria, unde vanzarile au atins 275 milioane de euro, potrivit unui comunicat al fondului de investitii Equest Investment Balkans Limited, actionarul majoritar al companiei.Conducerea TechnomarketDomo se asteapta insa la o evolutie buna a activitatii in trimestrul al patrulea, avand in vedere ca, in perioada respectiva, sunt inregistrate, in general, circa 40% din vanzarile anuale ale companiei. La sase luni, Domo raporta, in Romania, venituri de 345 mil. lei (94 mil. euro, calculate la un curs mediu de 3,67 lei/euro), cresterea de 30% fiind sub nivelul estimat initial la 40%, datorita scaderii diviziei de distributie. Tehno-marketDomo opera, la jumatatea anului, in Romania, 126 de magazine Domo si doua unitati Tehnomarket. Piata romaneasca de retail electronic, electrocasnic si IT&C ar putea ajunge, in acest an, la o valoare de peste 1,2 miliarde euro, potrivit jucatorilor din piata. Principalii competitori pe plan local sunt Altex, Domo si Flamingo.

 

http://www.standard.ro/articol_67851/bulgaria_bate_romania_la_vanzarile_tehnomarketdomo.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C