.

Cisco a anunțat astăzi un portofoliu nou de soluții pentru colaborare, care va ajuta companiile să accelereze procesele comerciale, să sporească productivitatea și să accelereze inovațiile. Portofoliul Cisco® de soluții pentru colaborare este compus din Cisco Unified Communications, Cisco Telepresence și o nouă platformă de aplicații Web 2.0, toate utilizând rețeaua ca platformă pentru facilitarea conectării, comunicării și colaborării din orice aplicație, de pe orice dispozitiv și din orice spațiu de lucru. Portofoliul de comunicații unificate, comunicații video și o platformă Web 2.0 este destinat integrării cu aplicații comerciale, cu infrastructura IT existentă și cu alte servicii Web, precum și facilitării creării de aplicații și servicii noi și particularizate, bazate pe rețea. Produsele din noul portofoliu:

 

  • Comunicații unificate –Cisco Unified Communications System Release 7.0 oferă îmbunătățiri semnificative privind costurile totale, ușurința de utilizare și interoperabilitatea cu aplicații comerciale.

     

·         Video – Cisco TelePresence Expert-on-Demand integrează experiența interactivă intensă a soluției Cisco TelePresence în centrele de contact, pentru furnizarea de servicii cu valoare mare și specializate, și capacitatea de reunire a informațiilor dintr-o întrunire Cisco TelePresence.

 

  • Platformă de aplicații Web 2.0 – Cisco WebEx® Connect, o nouă platformă SaaS (software-as-a-service) care integrează soluțiile de prezență, mesageria instantanee, întrunirile Web și spațiile pentru echipe cu aplicațiile comerciale tradiționale și Web 2.0.

     

 

„Colaborarea reprezintă faza următoare a Internetului, un analist vede oportunități de piață de 34 de miliarde de USD și elementul central al acestei faze este rețeaua. Platforma noastră de rețea utilizează protocoale bazate pe standarde deschise pentru a facilita implementarea serviciilor pentru colaborare esențiale – prezență, mesagerie instantanee, control al apelurilor și conformare la politici – pe o gamă largă de dispozitive și aplicații. Portofoliul Cisco de soluții pentru colaborare îmbunătățește capabilitățile arhitecturii de rețea pentru a crea experiențe de colaborare integrate – de la simpla mesagerie de text la sesiuni interactive Cisco TelePresence.” (Don Proctor, Senior Vice President, Software Group, Cisco)

 

 

„Având la dispoziție platforma optimă pentru colaborare, putem accelera procesele decizionale, spori productivitatea și îmbunătăți relațiile la nivelul organizației, cu clienții și cu partenerii. Consider că facilitățile colaborative reprezintă un avantaj concurențial pentru Activision. Abordarea Cisco privind colaborarea utilizează capabilitățile rețelei de companie existente, oferind echipelor experiențe continue de comunicații și ajutându-ne să colaborăm în contextul proceselor comerciale." (Mike DeDecker, Network Engineer, Activision)

 

 

Utilizând rețeaua ca platformă, portofoliul Cisco de soluții pentru colaborare este destinat interoperabilității cu aplicații comerciale, cu dispozitive de comunicații și cu instrumente bazate pe Web, permițând departamentelor de IT să asigure securitatea, respectarea politicilor și conformarea la reglementări. Arhitectura deschisă și interfețele de programare a aplicațiilor (API) sporesc vizibilitatea aplicațiilor și a serviciilor de rețea și oferă suport pentru particularizări la utilizatorii finali, integrare IT și interoperabilitate a software-urilor și hardware-urilor de la terți producători. Clienții pot crea aplicații colaborative hibride cu instrumente Web publice și aplicații de companie – de exemplu pentru managementul relațiilor cu clienții (CRM) și planificarea resurselor companiei (ERP). De asemenea, arhitectura deschisă permite implementarea capabilităților Cisco pentru colaborare pe o gamă largă de dispozitive – computere desktop Windows și Mac OS și telefoane mobile cu sisteme de operare Symbian, Blackberry și Windows Mobile.

 

 

Cisco furnizează medii deschise pentru dezvoltarea de aplicații bazate pe instrumente Web 2.0 și interfețe API :

 

 

Cisco Unified Communications Release 7.0

 

Cisco Unified Communications System Release 7.0 permite organizațiilor să colaboreze în vederea adaptării rapide la schimbările din piețe și îmbunătățirii avantajelor concurențiale prin viteză și inovații. Accelerarea implementării de comunicații unificate necesită utilizarea de către companii a infrastructurilor și aplicațiilor existente. Cisco Unified Communications System Release 7.0 oferă îmbunătățiri ale mediului de dezvoltare de aplicații și asigură o integrare optimizată cu produse desktop de la IBM și Microsoft. Îmbunătățirile privind mobilitatea extind productivitatea la nivelul spațiilor de lucru. Cisco Unified Mobile Communicator acceptă acum dispozitive cu sisteme de operare Windows Mobile, Symbian și Blackberry. Cisco Unified Communications Release 7.0 continuă să contribuie la reducerea costurilor de sistem și de administrare, prin sporirea scalabilității soluției Cisco Unified Presence la 30.000 de utilizatori și a soluției Cisco Unity la 15.000 de utilizatori pe un singur server și prin facilitarea optimizării administrării rețelei prin intermediul unui mediu de implementare a dispozitivelor ușor de utilizat. Pentru informații suplimentare, accesați www.cisco.com/go/unifiedworkspace

 

 

Cisco TelePresence Expert on Demand

 

Cisco TelePresence Expert on Demand asigură experiențe colaborative la nivelul serviciilor pentru clienți, permițându-le acestora să se conecteze, printr-o simplă apăsare pe un buton, la experți specializați pentru servicii particularizate. Cisco TelePresence Expert on Demand combină capabilitățile soluțiilor Cisco Unified Communications și Cisco Unified Contact Center cu experiența de interactivitate intensă, de tip „contact personal direct” a soluției Cisco TelePresence, în vederea transformării modului în care organizațiile furnizează clienților servicii de tip „high-touch” (contact personal) și „point-of-sales” (punct de vânzări). Utilizatorii pot obține asistență de la experți în cadrul unor întruniri de tip Cisco TelePresence sau să utilizeze echipamente terminale TelePresence dedicate pentru întâlniri „față în față”. De exemplu, o bancă comercială poate oferi servicii cu „contact personal direct” clienților din orice locație, prin intermediul soluției Cisco TelePresence, optimizând astfel resursele umane cu nivel sporit de instruire. Astfel, organizațiile pot scala resursele materiale și umane deficitare într-o manieră rentabilă și independentă de locație. Pentru mai multe informații, accesați http://cisco.com/en/US/products/ps7060/index.html

 

 

Cisco WebEx Connect

 

Cisco WebEx Connect este o platformă pentru aplicații bazată pe conceptul de „nor de rețele (network cloud)”, pentru soluții colaborative comerciale hibride. Cisco WebEx Connect include un set de aplicații standard – mesagerie instantanee de companie, spații de lucru pentru echipe, gestionare a documentelor, agende calendaristice și discuții – care pot fi combinate cu widget-uri construite cu interfețe API deschise, permițând companiilor să lucreze dintr-un singur spațiu de lucru. Controalele administrative extinse oferă suport pentru cerințele companiilor privind securitatea informațiilor, respectarea politicilor și conformarea la reglementări, pentru facilitarea unor colaborări între companii cu nivel sporit de securizare. Cisco WebEx Connect lucrează împreună cu soluții de mesagerie pentru companii și cu sisteme Cisco Unified Communications, pentru a asigura capabilități de comunicații integrate în contextul unor soluții pentru colaborare hibride. Pentru informații suplimentare, accesați http://www.webex.com/go/connect_tour

 

 

Disponibilitate

 

Cisco Unified Communications System Release 7.0 și Cisco TelePresence Expert-on-Demand sunt cu disponibilitate imediată. WebEx Connect este disponibil în prezent sub formă de client pentru computere desktop și bazat pe Web; suportul pentru clienți mobili este programat să fie disponibil la începutul anului 2009.

Cisco

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C