.

Ponderea europenilor care au achizitionat cel putin un produs prin intermediul internetului, din totalul cumparatorilor a crescut in perioada 2006-2008 de la 27% la 33%, dar comertul online intracomunitar nu a reusit sa se dezvolte in acelasi ritm, potrivit unui raport al Uniunii Europene (UE). In 2006, circa 6% din consumatorii europeni au realizat o achizitie dintr-un alt stat UE prin intermediul internetului, pondere care a avansat la doar 7% in 2007, potrivit unui comunicat al Comisiei Europene (CE), care citeaza raportul UE.
De asemenea, in prezent, 56% dintre europenii care acceseaza internetul de acasa au cumparat cel putin un produs online, comparativ cu 50% in 2006. Ponderea persoanelor cu acces la internet de acasa, care au facut o achizitie pe plan international, a urcat usor, de la 12% in 2006 la 13%. “Aceste date subliniaza cat mai avem de lucru in legatura cu majorarea increderii in piata online. Consumatorii si retailerii incep sa accepte comertul online la nivel national, dar barierele la nivelul pietei interne online persista inca. Potentialul pietei interne online este considerabil in a oferi consumatorilor mai multe posibilitati de alegere si preturi mai mici a produselor, precum si noi piete pentru retaileri”, a declarat comisarul european pentru Protectia Consumatorilor, Meglena Kuneva.

 

http://www.standard.ro/articol_49277/comertul_online_in_crestere.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C