.

 

La ediția din acest an a expoziției IFA, Sony Corporation (“Sony”) prezintă o nouă eră în experiența utilizatorilor Sony, cu noi produse care trec dincolo de gama Sony, inclusiv dispozitivele “Sony Tablet”, Xperia Arc S, Personal 3D Viewer, precum și cele mai recente produse de prelucrare a imaginilor digitale și a serviciilor de rețea cu livrare bogată de conținut de divertisment.

 

Exclusiv de la Sony

Sublinierea experienței unice oferită de Sony utilizatorilor săi vine de la Sir Howard Stringer, Chairman, CEO și Președinte al Sony Corporation, care a menționat și despre viitorul lumii 3D: “Ne vom consolida poziția de lider pe piața 3D – peste limită. Și trebuie punctat că nimeni nu a făcut mai mult decât Sony pentru introducerea lumii 3D în orice dimensiune.”

 

De asemenea, el a prezentat și dispozitivul 'Personal 3D Viewer', cu montare pe cap, care oferă un nou stil de vizualizare 3D, oferind utilizatorilor cea imersivă experiență, cu un ecran virtual mare, asemenea unuia dintr-un cinematograf.

 

Crearea asociației Consumer Products and Services Group (CPSG) în luna aprilie a acestui an a adus la un loc tot portofoliul de produse de consum și servicii de rețea ale Sony, sub o singură echipă, pentru prima dată. Kazuo Hirai, Executive Deputy President al Sony Corporation a dezvăluit întruparea acestei convergențe între hardware, conținut și rețea - Tableta Sony S și tableta Sony P: "În dorința realizării unei experiențe convergente, am accelerat integrarea hardware, a conținutului și a rețelei, iar această propunere exclusivă de la Sony este integrată în noua noastră Tabletă Sony, lansată astăzi la IFA."

 

Experiență integrată de utilizare

Obiectivul Sony este de a crea o rețea care să aducă laolaltă dispozitivele și conținutul acestora, într-un mod simplu și plăcut de utilizat. Prin urmare, în concordanță cu noua tabletă Sony, Kazuo Hirai a dezvăluit că platforma de rețea “Qriocity”, care oferă servicii video și muzicale, va fi realiniată la “Sony Entertainment Network,” ceea ce reprezintă o evoluție către scopul de a realiza o sigură paltformă de rețea globală și comprehensivă a tuturor serviciilor de rețea, accesibile de pe un cont stabilit.

 

Ca prim pas, “Video On Demand powered by Qriocity” va fi numit “Video Unlimited” și “Music Unlimited powered by Qriocity” va deveni “Music Unlimited.“ “Video Unlimited” și “Music Unlimited” – care beneficiază acum de peste 10 milioane de melodii – sunt ambele disponibile deja în 9 țări. Aceste servicii vor adăuga mai mult conținut și se vor dezvolta pe alte piețe, începând cu dezvoltarea “Music Unlimited” în Belgia, Danemarca, Finlanda, Olanda, Norvegia și Sweden până la finalul acestui an.  “Music Unlimited” va fi extins pe mai multe dispozitive, inclusv Walkman[i], in decursul anului 2011[ii].

 

“Prin intermediul ‘Sony Entertainment Network,’ putem oferi tot ceea ce valorează clienții Sony – și își doresc – într-un mod comprehensiv, care poartă amprenta Sony prin prezentare și livrare”, a declarat Kazuo Hirai.

 

Repere de la IFA

La deschiderea oficială a Sony Booth de la IFA 2011, Fujio Nishida, Președinte al Sony Europe a declarat, "De la noile noastre tablete Sony, dispozitivul Personal 3D Viewer și cititor Wi-Fi – la cele mai recente camere digitale α (pronunțat alpha), vizitatorii din acest an pot învăța în premieră cum experiența conectată extinde imaginația, creând o nouă valoare și un nou nivel de divertisment." O călătorie la standul Sony din acest an te va duce într-o experiență conectată tipică Sony: Fie că este vorba de 'Muzică', 'Filme', 'Jocuri' sau 'Amintiri', Sony a capturat esența creativității, vizualizării, partajării și savurarea acestei modalități de divertisment în patru zone interactive uluitoare.

 

Produsele cheie din patru zone de divertisment care au încântat utilizatorii Sony la ediția IFA din acest an:

- Tableta Sony S și Tableta Sony P

- Dispozitivul “Personal 3D Viewer” (HMZ-T1), o experiență portabilă 3D

- Xperia Arc S, cel mai rapid și interactiv smartphone Xperia de până acum, pe modelul Xperia Arc

- Seria VAIO L 

- Seria VAIO S

- Afișaj 3D opțional, fără ochelari 3D, pentru Seria Vaio S de 15.5" (39.5cm) cu Blu-ray

- Reader™ Wi-Fi® (PRS-T1), cel mai usor eReader de 6” din lume cu Touchscreen

- Reader Store se lansează pe piețele din Europa

- Network Media Player (SMP-N200)

- αNEX-5N cameră compactă ultra-rapidă cu obiectiv interschimbabil

- αNEX-7 cameră complexă cu obiectiv interschimbabil

- Alpha α65/α77 cu 24,3 megapixeli reali cu cel mai rapid mod AF de fotografiere continuă de 12fps[iii]

- Handycam NEX-VG20

- Căști audio cu reducere a zgomotului (NC100/200D)

- RDP-V20iP / SRS-BTV25B iPod, sistem de andocare cu sunet circular de 360° și redare a melodiilor prin Bluetooth wireless

- DEV-3/DEV-5 Binoclu digital de înregistrare

- BDP-S185 Blu-ray Player

- Proiector VPL-VW95ES

- Walkman®, Mobile Entertainment Player echipat cu Android (prototip)

- TV cu Internet de la Sony echipat de Google TV[iv] cu prototipul noii platform de pe noul OS:Android Honeycomb

Standul Sony de la IFA 2011 va fi deschis publicului zilnic de la 10 a.m. la 6 p.m. CET, în perioada 2-7 septembrie 2011.

 

 

- final -

 

 

Despre Sony: 

Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicații și tehnologie a informației pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinații profesionale. Sony este recunoscut pentru produsele sale audio-video, precum televizoarele BRAVIA™ LCD High Definition (HD, camerele digitale Cyber-shot™, camerele video Handycam®, camerele digitale SLR Alpha® și playerele MP3 Walkman®, precum și pentru computerele VAIO™ și echipamentul HD pentru transmisiuni profesioniste, în principal XDCAM™ HD. Oferind o gamă completă de produse electronice, muzică, imagini, jocuri, afaceri online, Sony reprezintă unul din brand-urile lider în divertismentul digital, având aproximativ 170.000 de angajați în întreaga lume.

Prin parteneriatul de lungă durată cu UEFA Champions League în calitate de sponsor oficial până în 2012, partener oficial FIFA până în 2014 și sponsor global al Cupei Mondiale FIFA ™ în 2010 și 2014, Sony este alături de milioanele de fani din întreaga lume.

“Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, “α” și “BRAVIA”, “ sunt mărci înregistrate ale Sony Corporation. Celelalte mărci aparțin respectivilor proprietari.



 
Sony

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C