.

Casa de soluții CRESCENDO anunță că, VOLKSBANK LEASING, companie specializată în servicii financiare, aflată în topul companiilor de profil din România, a ales in 2008 soluția de comunicații integrate Cisco Unified Contact Center Express în varianta ENHANCED, pentru a putea răspunde cât mai eficient solicitărilor diverse ale clienților săi. Soluția a fost particularizată, concepută și implementată de CRESCENDO, casa de soluții IT&C – Cisco Silver Partner.

 

 

Maturizarea pieței de leasing din România si evoluția economică actuală determină ca succesul să rezide în calitatea serviciilor și a relatiei cu clienții.  VB LEASING a cunoscut o creștere rapidă, în 2008, cu aproximativ 20% față de anul precedent. Pe fondul acestei dezvoltări a crescut numărul de clienti si de contracte, și evident nevoia de comunicare, moment în care s-a simțit relativ repede nevoia unui Call Center profesional, a unui sistem mult mai performant de prioritizare și alocare a apelurilor cu rapoarte care să furnizeze rezultate cu dimensiunea reală a solicitÇŽrilor clienților.

 

Decizia de a investi în calitatea serviciilor orientate către cel mai important pilon al companiei, clienții, s-a dovedit a fi una corectÇŽ. Noul Call Center a sporit cu mult randamentul angajaților, a ridicat nivelul de eficiențÇŽ pentru întreaga companie și a oferit clienților în primul rând servicii a căror calitate se află peste nivelul pieței. Comunicarea între VB Leasing si clienții săi a crescut cu 35% fațÇŽ de perioada anterioarÇŽ. Nivelul de satisfacție a acestora s-a regÇŽsit ulterior în primul rând în rezultatele financiare de sfârșit de an, VB Leasing înregistrând un profit aproape triplu față de 2007.

 

 

Am ales CRESCENDO datorită experienței și referințelor sale excelente în implementarea de soluții de Call Center. Alegerea s-a dovedit inspirată deoarece soluția  a rÇŽspuns exact cerințelor și asteptărilor noastre, și a fost implementată in timpul planificat inițial” precizează Paula Buse, Project Manger la VB LEASING.

 

 

Prin intermediul soluției furnizate de CRESCENDO, distribuirea apelurilor pe operatori este optimizată, iar clienții VOLKSBANK LEASING, companie a cărei ofertÇŽ de servicii de leasing este orientată cÇŽtre game diverse de obiecte, pot să sune acum la orice oră pentru a afla pe loc detaliile dorite.

 

 

“Pe lângă gestionarea și rutarea inteligentă și ușor adaptabilă a apelurilor, această soluție aduce un  avantaj major prin componenta de IVR (Interactive Voice Response), un sistem complex care poate servi clientul în orice moment, înainte de a ajunge la operator, chiar și în afara orelor de program.” a explicat Dan Agache, Senior Consultant Crescendo.

 

 

Informațiile pre-înregistrate îl îndrumă automat pe client, îi oferă răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de vânzări, înmatriculări, împuterniciri, oricând, inclusiv noaptea, la orice oră.

 

 

“Cred că  beneficiul cel mai important al noului nostru Call Center este comunicarea mai ușoara si facilitarea interacțiunii cu clienții noștri. Acum avem o rată mult mai mică de apeluri pierdute, sub 10% și putem să-i apelăm ulterior pe acei clienți. Și o facem!” a declarat Cristina Ștefănescu, Client Service Manager, VB LEASING.

Datorită implementÇŽrii noului Call Center a crescut volumul de comunicare cu clienții și în mod automat și nivelul de mulțumire a acestora. Totodată managementul beneficiază acum de un set de rapoarte ce rÇŽspund diferitelor cerințe de business și sprijină organizarea cât mai eficientă a noului Call Center și a întregii activităti a companiei.

 

 

 “Iar, ca beneficiu final pentru clienți, Call Center-ul aduce promptitudinea și viteza noastră de reacție, la nivelul solicitat de clienți. Considerăm acest Call Center ca fiind un proiect de mare succes, care ne-a depășit așteptărilea declarat Claudiu Ganea, Call Center Manager la VB LEASING.

 

 

Despre VOLKSBANK LEASING

 

 

VOLKSBANK LEASING RO se află în topul companiilor de profil din România și este prezentă pe piața locală a serviciilor financiare cu un sediu central la Bucuresti si 12 filiale –Timișoara, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Craiova, Oradea, Baia Mare, Pitești, Sibiu, Bacău și Brăila.VB LEASING RO, care își bazează activitatea pe experiența grupului austriac din care face parte (Österrechische Vokbanken AG), are ca unul dintre obiectivele majore, adaptarea permanentă la nevoile clienților săi. Pentru a le facilita succesul în afaceri, VB LEASING oferă acestor clienți soluții financiare competitive la standarde înalte. Oferta de servicii de leasing a companiei este structurată pe trei domenii de activitate: pentru automobile și autovehicule utilitare, pentru camioane și utilaje pentru construcții și pentru restul tipurilor de echipamente (pentru prelucrarea lemnului, a plasticului sau metalului) sau pentru linii de producție. Ponderea cea mai mare în activitatea companiei o dețin la momentul actual finantarile de autovehicule .

 

 

Despre Casa de soluții  CRESCENDO

 

 

CRESCENDO, Casa de soluții IT&C, furnizează aplicații, soluții de infrastructură și servicii de integrare personalizate prin care organizațiile obțin maximum de câștig din informațiile de afaceri.

 

Având statutul de Cisco Silver Partner, CRESCENDO are capabilitÇŽțile necesare pentru construcția de infrastructuri de comunicații adaptate cerințelor fiecÇŽrui client, proiectele companiei acoperind comunicatii integrate (date, voce, video) in rețele WAN, integrarea sistemului de comunicații la nivel metropolitan sau național, VoIP si telefonie IP, proiectarea si implementarea de soluții wireless.

 

Clienții Casei de soluții CRESCENDO economisesc efort și resurse, pentru că găsesc sub același acoperiș punctul unic de contact pentru implementarea de noi soluții IT&C și pentru integrarea lor cu cele existente.

Crescendo

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C