.

 

Președintele Companiei Home Appliances a LG Electronics a anunțat în cadrul IFA obiectivul companiei de a deveni lider pe segmentul de mașini de spălat și frigidere în Europa, până în 2015. Zoung-ha Lee, CEO al Companiei Home Appliances a LG Electronics, a anunțat la Berlin intenția companiei de a crește cota de piață cu 13% (pe baza volumului de vânzări) pe segmentul de mașini de spălat și cu 12.5% pe segmentul de frigidere (pe baza volumului de vânzări, excluzând frigiderele încorporate) în regiune, în următorii patru ani.

 

„Piața europeană a devenit extrem de competitivă ca urmare a jucătorilor locali activi în industrie,” a afirmat dl. Lee. „Angajamentul LG este de a deveni un brand preferat de consumatorii europeni. Ne-am consolidat investițiile în regiune și am dezvoltat produse pornind de la nevoile și așteptările consumatorilor europeni.”

 

Consolidarea imaginii premium prin produse inteligente

Un element cheie din strategia LG este consolidarea imaginii companiei ca un brand premium prin gama de produse electroncasnice inteligente. Punctele forte ale produselor LG sunt consumul redus de energie și valoarea adăugată oferită consumatorilor. Aceste beneficii se datorează soluțiilor inteligente LG, denumite Smart ThinQ, care includ Smart Manager, Smart Diagnosis, Smart Access, Smart Adapt și Smart Grid. 

 

Smart Manager face un inventar al alimentelor din frigider. Funcția LG Smart Diagnosis oferă suport rapid din partea reprezentanților de servicii pentru clienți pentru rezolvarea eficientă a problemelor tehnice. Smart Access permite consumatorilor să coordoneze electrocasnicele prin dispozitive mobile precum smartphone-urile. Smart Adapt recomandă rețete de gătit sau moduri de spălare adaptate nevoilor consumatorilor. Smart Grid permite consumatorilor să reducă cheltuielile de energie prin reducerea automată a consumului în timpul orelor de vârf, fără a fi nevoie o intervenție personală.

LG va lansa în Europa gama de produse electrocasnice începând cu frigiderele inteligente, în Marea Britanie până la sfârșitul anului în curs. Ulterior, va fi introdusă gama de mașini de spălat inteligente, cuptoare și aspiratoare inteligente. LG Styler, unitatea de depozitare a hainelor, va fi lansat în lanțurile de retail europene.   

 

Strategie europeană

Compania urmărește să își consolideze poziția pe piața din Europa pe segmentul de electrocasnice încorporate prin colaborarea la un alt nivel cu partenerii de distribuție și prin introducerea unei game localizate de produse în piețele strategice din Europa precum Franța, Spania, Italia și Germania.

 

Ca urmare a strategiei dezvoltate, LG și-a extins operațiunile de producție din Europa. Fabrica LG din Varșovia, Polonia, își va tripla producția de frigidere, de la 300,000 de unități anual în prezent la un milion de unități. Noua linie de producție de mașini de spălat din Polonia are de asemenea ca obiectiv de producție un milion de unități pe an.

Până în 2015, LG estimează o investiție de 34 milioane USD pentru a-și extinde facilitățile de producție din Europa.

 

„Toate aceste investiții au ca scop să răspundă cererilor de piață la nivel european, mai devreme decât mai târziu,” a afirmat dl. Lee. „O mare parte din produsele livrate pe piața europeană vor fi produse în Europa într-un procent mai mare decât în Coreea și China.”  

 

 

 

 

# # #

 

Despre LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (Korea Stock Exchange: 066570.KS) este lider mondial în furnizarea de produse inovatoare din domeniul  electronicii, informațiilor și comunicațiilor. Compania are peste 80.000 de angajați în cele 115 de birouri. Alcătuită din patru mari divizii: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, și Air Conditioning & Energy Solutions, și cu vânzări globale de 48.2 miliarde USD în 2010, LG Electronics este unul dintre cei mai mari producători de televizoare cu ecran plat, telefoane mobile, sisteme audio-video, aparate de aer condiționat și mașini de spălat de pe piața mondială. LG este partener global Formula 1™ și partener tehnologic Formula 1™. Pentru mai multe informații, vizitați www.lg.com

 

 

LG

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C