.

În ultimele patru luni, conturi în valoare totală de peste 20 milioane de euro au fost scoase la pitch, provocând mișcări spectaculoase în rândul agențiilor de media

 

Lumea publicității românești traversează de mai bine de patru luni una dintre cele mai frământate perioade din istoria sa. Organizarea marilor licitații (pitch-uri) a stârnit pe piață o veritabilă furtună: echipele companiilor de media s-au mobilizat mai ceva ca în „războiul din Irak", iar comentariile și bârfele au început să circule mai iute decât mail-urile (și încă nu s-au potolit!). Este mobilizare generală pe frontul agențiilor de media! De ce atâta agitație? Pentru că sunt în joc zeci de milioane de euro, iar mutarea unui buget (de 4-5 milioane de euro) poate să afecteze businessul agenției care l-a pierdut, pe de o parte, și, pe de altă parte, să creeze serioase probleme firmei care l-a câștigat, nevoită să angajeze oameni pregătiți care „să țină" (zi de zi) un asemenea cont.

http://www.adevarul.ro/articole/marile-bugete-de-media-au-iesit-la-licitatii/337697

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C