Microsoft intenționează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investițiilor în acest domeniu. Amplasarea centrului nu a fost încă stabilită, iar grupul are în vedere mai multe orașe pentru unitatea care va fi deschisă pînă la jumătatea anului viitor. Microsoft a deschis primul centru de acest gen în 2005, în Beijing. În luna iunie, strategia Microsoft de a cîștiga o poziție puternică pe piața publicității online a primit o lovitură puternică, după ce negocierile cu Yahoo! au eșuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google. În urma acordului, Google va putea posta anunțuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!. Chiar dacă nu se știe țara europeană care ar urma să găzduiască noul sediu, compania a dat de înțeles că unii ingineri software implicați în proiect ar urma să lucreze de la centre satelit din Marea Britanie, Franța sau Germania.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis