.

Companiile din domeniu trebuie să pună la punct noi strategii de marketing pentru păstrarea clienților

Posibilitatea schimbării operatorului de telefonie și păstrarea aceluiași număr (portabilitate) vor determina intensificarea concurenței pe piață, mai ales pe segmenul de business. Mulți clienți, în special oameni de afaceri, sunt reticenți în a renunța la actualul operator pentru a trece la o ofertă mai bună, pentru că numerele lor sunt cunoscute de parteneri și cei apropiați. Conform operatorilor, păs­trarea numărului de telefon nu este una dintre principalele bariere de migrare între rețele, fie că este vorba de cele de telefonie mobilă sau fixă. Utilizatorii își aleg operatorul în funcție de alte criterii, precum nevoile de comunicare ale acestora, atracția brandului, calitatea serviciilor oferite de operator, acoperirea rețelei, experiența de utilizare a produselor și serviciilor. Prin urmare, furnizorii de telefonie din România nu se așteaptă ca portabilitatea numerelor să schimbe radical preferințele utilizatorilor. Despre costurile reale ale portabilității numerelor, com­paniile de teleco­mu­nicații spun că este pre­matură orice speculație, pentru că încă nu ­s-au încheiat acordurile între operatori pentru reglementarea aspectelor comerciale și tehnice referitoare la decontarea pentru portare. Departamentele de mar­ke­ting vor trebui să gândească strategii prin intermediul cărora să ofere clientului noi produse și servicii pentru a-l determina să nu aleagă oferta concurenței.

http://www.adevarul.ro/articole/portabilitatea-numerelor-incinge-lupta-intre-operatorii-de-telefonie/339466

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C