.

Procter & Gamble se află printre tot mai numeroasele companii de bunuri de larg consum care apelează la Predictive Analytics pentu a obține o vedere completă asupra atitudinillor și preferințelor clienților față de produsele lor. Cu ajutorul Predictive Analytics Software (PASW) de la SPSS Inc. (Nasdaq: SPSS), Procter & Gamble, un nume familiar în bunuri de consum, este capabil să extragă și analizeze răspunsul direct, folosind puterea vitală a Vocii Clientului în optimizarea studiilor de marketing și evaluării brandului. Procter & Gamble (P&G), fabricantul mărcilor atât de iubite Tide®, Pampers®, Pantene® și Crest®, este pionier în the utilizarea Predictive Analytics. În baza încrederii de aproape un deceniu în SPSS Predictive Analytics Software, P&G a obținut o înțelegere profundă a clienților și tendințelor pieței.

http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=27436&qs_f_id=5

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C