.

Oamenii tind sa raspunda pozitiv unei afirmatii prezentate în culoarea verde, în timp ce rosul genereaza cea mai mare pondere a raspunsurilor extreme, potrivit studiului efectuat pe 2,000 de angajati cu vârsta între 16-55 ani din Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Olanda, Suedia, Africa de Sud si Rusia de catre compania independenta de cercetare pe Internet, ToLuna. Cercetarea a avut loc între 6 si 10 aprilie 2009, întreprinsa în Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), de catre divizia de echipamente de imprimare a HP. În ceea ce priveste nivelul acordului dat unei afirmatii, rezultatele releva impactul culorii asupra luarii deciziilor. Mai mult de jumatate din respondentii (53%) chestionati pe font verde au manifestat un acord puternic cu afirmatiile, comparat cu 36% din respondentii ale caror chestionare au fost publicate în negru. HP a întreprins sondajul pentru a afla impactul culorii în procesul de luare a deciziilor. Rezultatele vor ajuta companiile sa înteleaga mai bine modul în care grupuri diferite reactioneaza la culoare si sa le ajute sa considere si sa foloseasca uzul culorii în comunicarea interna si externa.

http://www.xtrempc.ro/modules.php?name=Articole&skin=0&subtip=stire&tip=hard&id_articol=15066

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C