.

Fostul furnizor monopolist a pierdut aproape o treime din piața de telefonie fixă

Până acum câțiva ani, Romtelecom avea un singur fix – la semnalul următor vom avea o nouă scumpire. După dușurile reci date de piață, compania a învățat că trebuie să se bată chiar și pentru un "umil" abonat. Sfârșitul lui 2007. Autoritatea națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației (ANRCTI) organizează o licitație pentru achiziționarea de servicii de comunicații prin rețele fixe și mobile, furnizate de un singur operator sau consorțiu. Autoritatea primește două oferte, de la Romtelecom și Vodafone. Câștigă Vodafone, cu o soluție integrală de comunicații, bazată pe tehnologia Internet Protocol. Arbitrul pieței de comunicații care, până atunci, primea servicii de comunicații de la opt operatori diferiți, speră ca noul furnizor să-i aducă o reducere cu 25% a costurilor.

http://www.adevarul.ro/articole/romtelecom-invata-dansul-competitiei/339467

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C