.

TotalSoft a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creștere cu peste 40% față de rezultatul înregistrat în 2007 și cu 10% peste estimări, jumătate din venituri provenind din vânzarea produsului Charisma, a anunțat, marți, furnizorul de soluții informatice pentru afaceri.

Compania a obținut anul trecut un profit operațional înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizări (EBITDA) de circa 3,6 milioane de euro, cu circa 40% mai mare decât cel raportat în anul precedent, se arată într-un comunicat al dezvoltatorului.

Pentru acest an, TotalSoft are ca obiectiv un avans al cifrei de afaceri de 22%, la 22 milioane euro, și atingerea unui profit EBITDA de 4,5 milioane de euro.

Cele mai importante venituri ale companiei au provenit din vânzarea produsului Charisma, din proiectele de software personalizat, dezvoltate atât pentru piața românească, cât și pentru cea externă, din vânzarea sistemului de project management Primavera, care a cumulat 20% din cifra de afaceri, și din proiecte de natură hardware.

"Dezvoltarea generală de aplicații ERP (Enterprise Resource Planning - planificare a resurselor companiei, n.r.) din România s-a făcut și cu ajutorul Charisma. Rezultatele se văd în numărul mare de clienți, peste 300, din care 90% sunt companii private", a declarat, în comunicat, directorul general al companiei, Liviu Dan Drăgan.

Printre companiile care au devenit clienți ai TotalSoft, adoptând platforma Charisma, se numără Agro Banat, PNB Paribas Lease Group, Agricover Credit, RNP Romsilva, Avicola Manasia, Strauss România, BRD Finance și Constructmod, iar Raiffeisen Leasing Ucraina, Petrom OMV Austria sau Econgas Austria reprezintă clienți externi.

TotalSoft s-a clasat anul trecut cu sistemul Charisma între primii zece furnizori mondiali care dezvoltă software pentru leasing, potrivit datelor companiei, fiind implementat de Raiffeisen Leasing  în Bulgaria și Albania, BMW Bank și BMW Leasing în Grecia și Rusia, Scania Credit Bulgaria, Tirana Leasing Albania, Balkan Star Bulgaria sau NLB Leasing Bulgaria.

La rândul său, sistemul de project management dezvoltat de companie a atras clienți noi, precum Romgaz, Davincii Construct, Consiliile Județene Craiova, Timiș și Călărași,  Iulius Group, Alstom Power România sau Construcții Bihor, toate cele șapte rafinării funcționale din România aplicând acest sistem.

Soluția Charisma HR a atras anul trecut 40 de clienți noi în portofoliul TotalSoft, printre care se numără Grupul Continental - Siemens, Automobile Dacia, British American Tobacco, Pan Grup Dolj, Romprest Services, Aviva Asigurari de Viață sau Tnuva România.

Odată cu semnarea celui mai mare contract de externalizare a serviciilor de salarizare, cu BRD Groupe Societe Generale, pentru 9.300 de angajați, TotalSoft procesează lunar peste 30.000 de salarii pentru clienți precum UniCredit Țiriac, Alpha BANK sau Philip Morris.

Cu o activitate de 14 ani pe piața IT românească, dezvoltatorul de soluții informatice are în portofoliu peste 1.100 de clienți din zona publică și privată, din domeniile financiar-bancar, construcții, servicii, retail sau industrie.

Acționarul majoritar al TotalSoft este fondul de investiții Global Finance, cu 80% din capitalul social, iar restul acțiunilor sunt deținute de directorul general al companiei, Dan Liviu Drăgan.

http://www.mediafax.biz/ro/produse/it-c/stiri/totalsoft-si-a-sporit-anul-trecut-afacerile-cu-40-la-18-milioane-de-euro.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C