Procter & Gamble se află printre tot mai numeroasele companii de bunuri de larg consum care apelează la Predictive Analytics pentu a obține o vedere completă asupra atitudinillor și preferințelor clienților față de produsele lor. Cu ajutorul Predictive Analytics Software (PASW) de la SPSS Inc. (Nasdaq: SPSS), Procter & Gamble, un nume familiar în bunuri de consum, este capabil să extragă și analizeze răspunsul direct, folosind puterea vitală a Vocii Clientului în optimizarea studiilor de marketing și evaluării brandului. Procter & Gamble (P&G), fabricantul mărcilor atât de iubite Tide®, Pampers®, Pantene® și Crest®, este pionier în the utilizarea Predictive Analytics. În baza încrederii de aproape un deceniu în SPSS Predictive Analytics Software, P&G a obținut o înțelegere profundă a clienților și tendințelor pieței.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis