Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor – promovează noua versiune de software pentru centrale telefonice din gama Siemens HiPath 3000 (modelele Siemens HiPath 3300, 3350, 3500, 3550 si 3800) cu funcÅ£ii avansate de callcenter integrate. Noua versiune pentru centrale telefonice Siemens HiPath 3000 V8 este bazată pe soluÅ£ia de comunicaÅ£ii unificate OpenScape Office. AplicaÅ£ia este bazată pe HiPath Open Office Unified Communications ÅŸi suportă urmatoarele funcÅ£ii:
• Mesagerie unificată (Voicemail, Fax, E-Mail).
• Status prezenţă
• Control apeluri / CTI.
• Mesagerie instant .
• Dispecerat central Attendant Position.
• Contact Center (disponibil pentru HiPath 3800) cu înregistrarea convorbirilor
Componentele individual integrate sunt scalabile printr-un sistem de licenÅ£iere flexibil ÅŸi pot fi adaptate în funcÅ£ie de necesităţile clientului.
OpenScape Office suportă urmatoarele aplicaţii:
• myPortal
• myPortal pentru Outlook
• myAttendant
• myAgent
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis
http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=129&qs_stire_id=27652&qs_f_id=5