.

Procter&Gamble, cel mai mare client publicitar din SUA, a cheltuit anul trecut 4,9 miliarde de dolari.

În 2007, cheltuielile în publicitate din SUA au ajuns la suma-record de aproximativ 105 miliarde de dolari, cu 3,1% mai mult față de anul precedent. Presa scrisă, televiziunea și radioul au încasat cu doar 0,6% mai mult față de 2006.

Investițiile în publicitatea nord-americană au atins anul trecut suma de aproximativ 105 miliarde de dolari. Din această „plăcintă", media tradiționale (presa scrisă, televiziunea și radioul) a înregistrat o creștere a investițiilor de doar 0,6%, cele mai mici încasări din 2001. Piața presei scrise de pe continentul nord-american a fost, în ciuda scepticilor, profitabilă: companiile de top au investit aproximativ 30 de miliarde în ziare și reviste. Nelipsită de pe lista canalelor media care „înghit" cei mai mulți bani, televiziunea este în continuare în top. Piața rețelelor tv a înregistrat 27 miliarde de dolari, iar cea de inserții tv, circa 17 miliarde de dolari. Cea mai săracă piață media a fost cea a publicității outdoor, cu încasări de doar 3,8 miliarde de dolari.

http://www.adevarul.ro/articole/americanii-se-scalda-in-reclame/337222

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C