.

Clipurile din campania eJobs și Cosmote (MMS) au adunat cele mai multe voturi favorabile din partea oamenilor de creație publicitară.

„Care au fost cele mai bune trei spoturi tv autohtone ale anului 2007?" La această întrebare au răspuns 11 publicitari, cu rugămintea să nu-și voteze propriile creații. Unii și-au exprimat nemulțumirea față de calitatea slabă a „producției" din acest an. Alții nu au știut ce să aleagă pentru că au considerat că am avut o „recoltă" foarte bună. Dintre toate nominalizările s-au detașat spoturile din campania eJobs (realizată de Leo Burnett, 4 voturi), Cosmote - MMS (Cohn&Jansen Ashley & Holmes, 3 voturi), ClickNet (Grey), Furazolidon (Propaganda) și Nissan Tiida (Publicis), fiecare cu câte două voturi. Nu este un clasament absolut, „bătut în cuie", dar înclinăm să credem că e mai adevărat decât ierarhiile de la festivalurile de creație unde se îngrămădesc „fantomele" (lucrările făcute special pentru festival, dar care nu au difuzări).

http://www.adevarul.ro/articole/cele-mai-bune-spoturi-tv-ale-anului-2007/336901

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C