.

Investitiile in publicitatea online in Marea Britanie le vor depasi pe cele din televiziune pana in anul 2009, sustin specialistii de la Group M, agentia de media planning si buying din portofoliul WPP. Marea Britanie va deveni astfel prima dintre marile economii ale lumii unde online-ul va lua fata televiziunii, in materie de publicitate, scrie eMarketer.
Aceasta concluzie se bazeaza pe o crestere de 31% a publicitatii online in 2008, comparativ cu cresterea publicitatii TV, de doar 1% pe an. Group M estimeaza ca publicitatea online in Marea Britanie va atinge in 2009 valoarea de 3,4 miliarde de lire sterline. Dintre acestia, 65% vor proveni din cautarile online. Cifra propusa de Group M depaseste usor estimarile facute in prealabil de eMarketer – 3,24 miliarde de lire sterline. Daca se va dovedi ca cei de la eMarketer se afla mai aproape de adevar, atunci s-ar putea ca 2010 sa fie anul in care TV-ul isi pierde pozitia fruntasa in topul cheltuielilor publicitare. Studiul asupra publicitatii online publicat in octombrie 2006 de catre Interactive Advertising Bureau a enuntat concluzii similare. IAB spunea ca Internetul atragea, in primul semestru al lui 2006, 10,5% din publicitatea britanica, in timp ce televiziunii ii reveneau 22,7% procente, iar presei nationale 11,4%.
http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/36820/Marea-Britanie-prima-tara-in-care-publicitatea-online-o-va-depasi-pe-cea-TV.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C