.

Xerox Corporation a anuntat cea mai importanta transformare a identitatii corporatiste din istoria companiei. „Am transformat Xerox într-o corporatie care se afla într-o relatie strânsa cu consumatorii, pe o piata digitala încarcata de continut”, a spus Anne Mulcahy, CEO Xerox Corporation. ”Noul nostru logo ne reflecta personalitatea, piata pe care activam, precum si inovatiile care ne diferentiaza în industrie. Am patruns pe noi piete, am creat noi domenii de business, am adaugat noi competente, am dezvoltat tehnologii care au lansat ele însele noi industrii - toate acestea pentru un schimb de informatii mai simplu, mai rapid si mai putin costisitor”, adauga Mulcahy. Noul logo Xerox combina acum numele companiei scris cu minuscule, de culoare rosu aprins, cu un simbol în forma de sfera, pe care sunt schitate linii ce formeaza litera X prin îmbinarea lor. Simbolul reprezinta legatura strânsa a companiei cu clientii sai, cu partenerii, cu industria si inovatia, si este astfel conceput încât sa poata fi folosit cu usurinta pe platforme multimedia. „Prin acest nou logo, vrem sa dam marcii Xerox un aspect contemporan, cu relevanta mai mare pentru mediul de afaceri actual - mai putin formal, mult mai dinamic, dar care pastreaza legatura cu mostenirea pe care o poarta marca, si care exprima o atitudine orientata catre viitor”, spune Ursula M. Burns, Presedinte Xerox Corporation. Noul logo este deja prezent pe site-ul www.xerox.com, iar Xerox va începe un proces de schimbare a marcii de pe produse, fabrici, vehicule si materiale de marketing. Acest proces va dura în jur de 18 luni. Fuji Xerox, un joint venture între Xerox si Fujifilm Corporation care comercializeaza produsele Xerox în Asia, va face si ea, în timp, trecerea la noua marca.

http://www.xtrempc.ro/modules.php?name=Articole&skin=0&subtip=stire&tip=hard&id_articol=9322

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C