.

Cu toate ca sumele alocate relatiilor publice (PR) pe Internet nu depasesc 10% din bugetele totale, estimarile agentiilor de PR indica cresteri de pana la 50% a acestei piete de nisa, in anul 2008.

PR-ul online practicat in prezent de agentiile din Romania este complementar mediilor clasice de comunicare, si in ciuda faptului ca tot mai multi clienti cer vizualizare in spatiul virtual, ar putea fi nevoie de 5-7 ani pana cand mediul online se va apropia de eficienta offline-ului, au declarat pentru DailyBusiness specialistii din PR. "Deocamdata se poate vorbi doar de o noua nisa care a inceput sa prinda contur", a spus pentru DailyBusiness Crenguta Rosu, managing partner al agentiei DC Communication. "Modelele de organizare a activitatilor de comunicare sunt diverse - exista agentii specializate care au oferta integrata, unele care abordeaza doar mediul online dar conjugat cu activitati de advertising, dar si altele care abordeaza doar PR in mediul online", a adaugat ea.
http://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/pr-pe-internet-o-nisa-abia-conturata-in-romania-dar-in-crestere-cu-50-8690

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C