.

Televiziunea si internetul sunt mediile care vor inregistra in acest an cele mai mari cresteri procentuale in cadrul bugetelor alocate de companii pentru promovare, pe o piata a publicitatii estimata la circa 650-700 milioane de euro. Piata neta a investitiilor in publicitate isi va mentine in 2008 ritmul de crestere de 25-30%, inregistrat in ultimii doi ani, potrivit estimarilor reprezentantilor agentiilor de media din Romania. Televiziunea va atrage in continuare cea mai mare “felie” din bugetele de publicitate, reprezentand circa 65-70% din totalul pietei. Potrivit lui Dan Balotescu, managing partner al agentiei de media Media Investment, posturile TV vor beneficia de o crestere a veniturilor din publicitate de 40%, reunind investitii nete de 400-450 milioane de euro. Evolutia veniturilor va avea loc atat in contextul majorarii tarifelor practicate de televiziuni pentru vanzarea spatiului publicitar, cat si datorita fenomenului de sold-out, cand cererea de spatiu depaseste oferta. In plus, mentioneaza Carmen Chipuc, managing director la agentia media Starcom, cele doua competitii sportive importante din acest an, Campionatul European de Fotbal cu Romania participanta si Olimpiada, vor aduce cresteri importante televiziunii publice.
http://www.standard.ro/articol_24857_45/tv_ul_si_internetul__vedete_in_2008.html

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C