.

OK, deci sunteți morți de curiozitate să aflați ce zice lumea din Titan despre băș­tinașii din Drumul Ta­berei. Nu vă țineți respirația, mai durează un pic, însă Yahoo lucrează la asta. Ieri, fondatorul companiei a pre­zentat câteva tehnologii la care com­pania trudește. Între ele, o metodă de a pune pe o hartă locurile și lucrurile care stârnesc interesul uti­lizatorilor de net. Cum funcțio­nează? Să zicem că în car­tier s-a deschis un patinoar, pri­măria n-a avut bani de publicitate, însă utilizatorii de internet vorbesc despre asta. Yahoo localizează traficul lor de mesaje, găsește cuvântul cheie cel mai des folosit – patinat, să zicem – și pune pe harta din Yahoo Maps rezultatul, adică cuvântul “patinoar” în zona în care el chiar se găsește. Astfel încât curioșii să se ducă la sigur în locul despre care toată lumea vorbește. OK, recunosc că asta va crește înghesuiala, însă n-am apucat să am o discuție cu șeful Yahoo, ca să găsim o soluție specială pentru București. A zis că vorbește doar cu Videanu! Acum, serios vorbind, tehnologia demonstrată la CES a găsit câteva cuvinte pentru Las Vegas, între care mai multe restaurante și cazinouri. Însă aplicațiile pot fi serioase și bănoase în același timp: harta care îți spune ce crede lumea că e interesant ar putea deveni un instrument de publicitate...

http://www.jurnalul.ro/rubrici/8/it/113489/yahoo:-ce-cred-al#355;ii-despre-cartierul-t#259;u

Alte stiri - MONITORIZARE IT&C