.

Connex a anunțat pe 21 octombrie încheierea unui parteneriat cu IBM România pentru asigurarea de servicii integrate de comunicații, la nivel național.

'Suntem încântați să oferim servicii de comunicații unei companii lider mondial în domeniul soluțiilor de tehnologie a informației. Connex își respectă angajamentul de a oferi segmentului business soluții de comunicații de înaltă calitate, capabile să răspundă necesităților de soluții personalizate și de eficiență operațională ale clienților noștri', a spus Ted Lattimore, Președinte și COO la Connex.
'Având nevoie de o comunicare intensă la nivel local și internațional atât între angajați, cât și cu clienții și furnizorii, ne bazăm pe serviciile de comunicații integrate, de înaltă calitate și disponibilitate puse la dispoziție de Connex, la un preț competitiv', a spus Vladimir Aninoiu, General Manager IBM România.
Potrivit contractului, încheiat pe o perioadă de 3 ani, Connex va oferi servicii de voce mobilă și servicii de acces fix de voce pentru IBM România. Connex va asigura echipamentele necesare configurării soluției de acces fix de voce. În plus, Connex va acorda asistență tehnică și intervenții în teren, precum și suport permanent din partea echipei de vânzări.