.

Bucuresti, 19 iunie 2006 '“ Cosmote lansează astazi un serviciu unic în România, NOTIFICARE PREZENȚĂ.

Prin intermediul acestui serviciu gratuit, clienții Cosmote ce apelează un alt utilizator COSMOTE care are telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire, vor putea fi informați despre revenirea acestuia în rețea printr-o notificare de tip SMS: 'Acum pot fi contactat pe mobil. Am devenit disponibil.'
 
Serviciul NOTIFICARE PREZENȚĂ poate fi activat la cerere de către orice client Cosmote, fiind disponibil gratuit atât pentru utilizatorii de cartela cât și pentru abonați. Clienții Cosmote își pot activa serviciul prin trimiterea unui SMS la 1234 sau apelând gratuit Serviciul de Relații cu Clienții. De asemenea, serviciul NOTIFICARE PREZENȚĂ funcționează gratuit și în sistem de roaming și poate fi dezactivat oricând la cererea utilizatorului. 
 
'Continuăm să lansam pe piață servicii și produse cu valoare adăugată și relevante pentru consumatorii români. Studiile de piață pe care le-am efectuat la începutul acestui an au creat premizele implementării serviciului NOTIFICARE PREZENȚĂ. Ne așteptăm ca un număr mare de clienți Cosmote să activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapidă și eficientă cu prietenii sau partenerii de afaceri,' a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote.
 
Platforma tehnică pentru implementarea acestui serviciu unic pe piața din România de către Cosmote a fost realizată de compania Comverse, unul din cei mai importanți furnizori de soluții de mesagerie din lume.