.

Datorită extinderii segmentului corporate, traficul generat de această categorie de utilizatori a crescut cu 54% în primul trimestru al anului 2009, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, media minutelor de utilizare pentru segmentul corporate a crescut și ea cu 67% pentru Q1 2009, comparativ cu anul trecut. 

"Segmentul corporate constituie una dintre prioritățile companiei în anul 2009, după ce anul trecut s-a implementat o strategie concentrată în ceea ce privește produsele, serviciile și forța de vânzări. Anul trecut COSMOTE a reorganizat și extins activitățile de vânzări directe pentru a răspunde mai bine nevoilor companiilor mici și mijlocii pe de-o parte, dar și marilor conturi. Colaborarea cu Romtelecom a contribuit și ea la extinderea acestei categorii de clienți", a declarat Nickolaos Choumis, Director de Vânzari și Relații cu Clienții al COSMOTE România.

"Portofoliul nostru de produse și servicii pentru această categorie de utilizatori este actualizat în permanență, astfel încât să răspundă celor mai riguroase cerințe din partea utilizatorilor de business. Prioritatea noastră în anul 2009 este să ne încântăm toți clienții cu produse și servicii relevante, care răspund nevoilor lor de comunicare.

De asemenea, la fel de important pentru noi anul acesta este extinderea calității servciilor post-vânzare", a adăugat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing & Comunicare, COSMOTE România.

COSMOTE oferă tuturor utilizatorilor de business soluții specifice și personalizate de comunicare, create conform nevoilor lor. În plus, portofoliul de produse adresate acestui segment este compus din planurile tarifare COSMOTE Full Option și COSMOTE Business Share, care oferă soluții tuturor tipurilor de companii, indiferent de dimensiunea acestora.

Planurile tarifare, care pot fi adaptate în funcție de bugetele și nevoile de comunicare ale fiecărei companii, oferă până la 2,000 de minute naționale și internaționale - către rețele fixe din Europa și rețele de telefonie fixă și mobilă din Israel, Canada și SUA - respectiv 5,000 de minute naționale, comunicare nelimitată în rețea sau în cadrul aceluiași grup de utilizatori, precum și tarife accesibile și speciale pentru ceea ce depășeste minutele incluse in abonament.

În același timp, utilizatorii corporate pot achiziționa cele mai noi modele de telefoane mobile concepute pentru acest segment, cu reduceri importante, ce pot urca până la 100%.

Alte beneficii includ existența unui număr dedicat de Relații cu Clienții, apelabil 24 ore/zi, precum și accesul la o serie de extra opțiuni de voce, SMS și MMS.