.

Inspectoratul General pentru Comunicare si Tehnologia Informatiei (IGCTI) a anuntat astazi rezultatul procesului de selectie referitor la acordarea celor doua licente 3G in Romania. Desi COSMOTE a fost singurul dintre participantii la licitatie care detine experienta in implementarea si operarea cu succes a tehnologiei 3G, avand doua retele 3G in Grecia si Bulgaria, companiei nu i-a fost acordata una din licente.

COSMOTE a depus oferta in scopul de a maximiza beneficiile pentru consumatorii romani, printr-o abordare realistica si responsabila, care ar asigura fezabilitatea si realizarea proiectului de a oferi servicii 3G pe piata din Romania, dupa cum a fost demonstrat de imbunatatirile in reteaua de acoperire realizate de companie in timp record, precum si de resursele financiare si expertiza tehnica a Grupului COSMOTE.

COSMOTE Romania va continua dezvoltarea rapida a retelelor 2G si 2.5G, care vor asigura acoperirea integrala a populatiei, oferind in acelasi timp cele mai accesibile si competitive servicii de telefonie mobila de pe piata. De la lansarea sa in decembrie 2005, COSMOTE Romania si-a concentrat eforturile in scopul imbunatatirii si extinderii retelei, care in prezent acopera peste 90% din populatie si mai mult de 75% din teritoriul tarii.

"Conform strategiei Grupului COSMOTE de a oferi cele mai avansate tehnologii mobile, COSMOTE Romania va pune la dispozitie clientilor sai servicii inovatoare si relevante. Prin urmare, dupa succesul implementarii i-mode pe pietele din Grecia si Bulgaria, COSMOTE intentioneaza sa introduca tehnologia i-mode si in Romania. Serviciul i-mode va fi disponibil din 2007 prin intermediul retelei actuale 2.5G, oferind clientilor COSMOTE transfer de date rapid si acces la aplicatii de internet special proiectate pentru telefonul mobil. COSMOTE va continua si pe viitor sa analizeze oportunitatile de dezvoltare ale unor servicii inovatoare si tehnologii avansate", declara Nikolaos Tsolas,

CEO COSMOTE Romania.

COSMOTE Group isi va continua planul investitional in subsidiara sa din Romania si este increzatoare in succesul companiei pe piata romaneasca.