.

Iată însă, că, într-un sfârșit, analizând potențialul pieței românești de media electronice, investitorii s-au decis să-și îndrepte atenția și către segmentul de business. Astfel, în 2006 vor apărea cel puțin trei televiziuni dedicate oamenilor de afaceri și industriilor românești.  

ME deține două noi licențe de satelit pentru Info Sport și Business Club
Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în ședința din 28 februarie 2006, cererea SC Pro TV SA, companie deținută de Central European Media Enterprises Ltd. (CME), pentru două licențe audiovizuale pentru televiziunile prin satelit Info Sport și Business Club, conform Media Expres. În privința Business Club, televiziunea va fi lansată în octombrie 2006 și va fi un program de informare în domeniul economic, al afacerilor, axat pe domenii esențiale în perspectiva aderării la UE, 'žun post de informații business și lifestyle destinat unei noi categorii de public în România'. Adrian Sârbu a declarat că postul își va face loc pe piață prin 'žcriteriile de calitate și interes'. Potrivit unui studiu al Data Media din 2005, atașat la dosarul de licență, există un interes crescut pentru business și știri din domeniul afacerilor. Business Club pune accentul pe informații economice, informații privind legislația economică a UE, dar și pe analize de piață și oportunități de investiții. Efectele economice ale integrării României în UE, precum și politica monetară și valutară, moneda internă și unică sau investițiile personale vor fi tratate pe larg de noul canal de afaceri. Business Club este un 'žcanal bine targetat pe oameni cu cadru social peste mediu, oameni interesați de bani', publicul între 20 și 30 de ani al Ziarului Financiar fiind 'žextins la televiziune', a precizat Adrian Sârbu. Postul 'žnu va fi unul de competiție mare în prime-time', și va avea un potențial număr de spectatori de 'ž400-450.000 de telespectatori' care va emite, la început, între orele 9-16, a mai adăugat  Sârbu. Grila de programe va fi compusă din știri (14 programe de știri zilnice, două sinteze ale zilei și trei săptămânale, plus știrile Sport Business '“ în weekend), producții proprii de investiții (soluții de plasament financiar, analize, prognoze), Business Magazine TV (în colaborare cu revista Business Magazine), actualități internaționale săptămânale, știri din străinătate și cu privire la integrarea în UE, programe lifestyle (Apropo TV, Jet Set, Architecture, Fashion, Food, Home Design etc.), dar și programe achiziționate (documentare) și programe 'žSpecial Advertising' (profil companie, portret manager, CEO). La fel ca și Info Sport, Business Club va fi distribuit prin satelit cu posibilitatea de preluare pe cablu (în pachetul basic). Potrivit dosarului de licențe, investiția pe 2006 va fi de 1 milion USD, cu venituri estimate la 120.000 USD de pe cablu și 200.000 USD din publicitate. Începând cu 2009, postul va realiza un profit estimat la 800.000 USD. Adrian Sârbu a declarat că cele două posturi sunt pregătite din punctul de vedere al producției, și că acestea vor intra direct în emisie de tip HD (High Definition). 

Prigoană plănuiește lansarea unei televiziuni de afaceri
Tot în ședința din 28 februarie 2006 CNA a apobat licența audiovizuală a SC Breaking News Media SRL pentru WBS (acronim de la englezescul 'žWe Beat the Street'; 'Mai buni decât strada'). WBS este o televiziune de business, tip Bloomberg, care va fi lansată pe 5 martie 2006. Concepută după model american, televiziunea este 'žintegrată grafic' și va prezenta 'žinformații 100 % tipărite', potrivit acționarului majoritar Silviu Prigoană. Programul va fi unul interactiv, prezentând informații din toate bursele importante ale lumii: Japonia, SUA, Anglia etc, dar și din Europa. Silviu Prigoană a precizat că odată cu acest post TV va fi lansat un program prin care telespectatorul se va putea familiariza cu mecanismele bursei și investițiilor pe piața de capital prin intermediul unei sume de bani virtuali (20,000 USD) pe care îi poate rula la bursă, urmând ca după o perioadă să investească cu bani reali (100 USD la care se adaugă 900 USD ai televiziunii). Scopul acestui program este de a familiariza publicul cu tranzacțiile bursiere și cu afacerile. 

Realitatea TV va lansa Money Channel - un post tv de business
Și SC Realitatea Media SA a primit aprobarea pentru Money Channel de la CNA în aceeași ședință a CNA. Money Channel va fi o televiziune de business, liberă la retransmisie pe teritoriul României, un 'žcanal de informații economice și de afaceri'cu accent pe partea bursieră, ce va fi lansat în iulie 2006, după declarațiile directorului acestui post, Lucian Sârb. Potrivit declarațiilor lui Alin Petran, director al rețelei teritoriale a Realitatea TV, programul Money va fi unul de nișă, cu un target format din persoane cu un venit ridicat, din zona urbană, ce activează în domeniul economic. Lucian Sârb a precizat că Money Channel 'žva lua probabil vârful nișei.' În privința concurența care în zilele trecute s-a ascuțit prin acordarea de către CNA a licenței de satelit pentru încă două posturi de televiziune asemănătoare, Alin Petran a precizat că veniturile din publicitate vor ajunge la 300.000 de euro în 2008, luând în calcul concurența de pe piața televiziunilor de business. Investiția inițială a fost estimată de Alin Petran la 1,6 milioane euro. Televiziunea va emite, pentru început, 'žpe 3 linii', adică cu informații în 3 limbi (română, engleză și franceză), în colaborare strânsă cu Realitatea TV care o va finanța 100% logistic și din punctul de vedere al resurselor umane. Grila de programe va fi formată din producție proprie pe modelul Realitatea TV. Difuzarea programelor se va baza pe ritmurile bursei din întreaga lume, prin difuzarea de programe de informații între orele 10-18, când bursele sunt deschise, dar și prin prezentarea de emisiuni de analiză și comentariu înainte și după ce bursa s-a închis.
Bursa internațională va ocupa un loc important în cadrul grilei de programe prin analizele și știrile din timpul zilei. La sfârșitul zilei, programul va difuza o analiză a zilei și două talk-show-uri în care se vor discuta cele mai importante evenimente ale zilei.
În momentul de față, programul se află în negocieri și discuții cu operatorii de cablu pentru preluarea și includerea acestuia în pachetul de bază. Sorin Ovidiu Vântu este deținătorul pachetului majoritar de acțiuni la grupul Realitatea Media prin intermediul lui Vitalie Dobîndă, acționar majoritar al Bluelink Comunicazioni Ltd, care a preluat acțiunile majoritare a Realitatea Media SA de la compania Bluelink Comunicazioni SA '“54, 997 %. Ceilalți acționari sunt: Federația Petrom a Sindicatelor Libere a Asociațiilor și Ligilor Apolitice din Ramura Industriei Petroliere '“ FSLI România cu 25 %, Petrom Service cu 10 %, Global Video Media cu 10 %.